مبلمان فرانسوی با انواع طراحی جدید و شیک

مد و زیباییدکوراسیون

- 98/11/03
مبلمان فرانسوی با انواع طراحی جدید و شیکمدل مبلمان فرانسوی از انواع طرح های محبوب مبل است که در همه کشورها طرفداران زیادی دارد و اگر شما تمایل دارید مبلمانی که برای منزل تان استفاده می کنید لاکچری و لوکس باشند بهتر است این طرح ها را انتخاب نمایید.
مبلمان فرانسوی با انواع طراحی جدید و شیک
مبل فرانسوی دارای ظرافت و زیبایی خاص می باشند و از این طرح مبلمان در دکوراسیون های کلاسیک استفاده می شود.

مبل فرانسوی به صورت استیل و نیمه استیل ساخته می شود و در طراحی این مبلمان از رنگ های خنثی نظیر سفید و آبی آسمانی و سبز روشن و نقره ای و خاکستری و بژ و رنگ های روشن نظیر سبز و زرد روشن و قرمز تیره و صورتی و بنفش و طلایی استفاده می شود.

که هر یک از این رنگ ها باعث ایجاد حس آرامش و زیبایی در دکوراسیون سالن پذیرایی می شوند و بهتر است شما رنگ مبلمان را با توجه به رنگ سایر وسایل موجود در دکوراسیون منزل خود انتخاب نمایید.

مبلمان فرانسوی همچنین دارای نقش و نگارهای زیبایی روی چوب هستند که این حکاکی ها به صورت ساده و ظریف می باشند و روی دسته و پایه و تاج مبلمان پیاده سازی می شوند.

همچنین برای ساخت این طرح مبلمان از پارچه های ریون و کتان و مخمل و ابریشم و … با طرح های ساده و ظریف استفاده می شود.

چوب راش و چوب گردو و چوب روسی و چوب افرا و چوب توسکا و چوب آبنوس در ساخت مبل فرانسوی کاربرد دارند و در اغلب طرح های این مبلمان چوب راش به چشم می خورد.

توجه داشته باشید که مبلمان سلطنتی حجم زیادی از سالن پذیرایی را اشغال می کنند از این رو بهتر است در پذیرایی های کوچک از آن ها استفاده نکنید

و در صورت تمایل به استفاده از این سبک مبلمان در پذیرایی های کوچک بهتر است مبلمان کلاسیک فرانسوی را انتخاب نمایید زیرا دارای طرحی ظریف و خاص هستند.

مبلمان کلاسیک فرانسوی مانند سایر طرح های مبلمان سلطنتی راحت نیستند و اگر در پذیرایی منزل شما فضای کافی وجود دارد بهتر است علاوه بر استفاده از مبلمان فرانسوی از ست مبلمان راحتی نیز استفاده نمایید.

در این مطلب با انواع مدل مبلمان فرانسوی آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مبلمان با طرح و رنگی زیبا را برای منزل خود انتخاب نمایید.
advertising