دکوراسیون نشیمن بنفش با طراحی مدرن و زیبا

مد و زیباییدکوراسیون

- 98/04/16
دکوراسیون نشیمن بنفش با طراحی مدرن و زیبابنفش به عنوان یک رنگ قدرتمند سلطنتی شناخته می شود و اغلب به عنوان نماد راز و رمز، سحر و جادو، اصالت و ثروت در نظر گرفته می شود استفاده از آن در دکوراسیون منزل باعث جذابتر شدن خانه تان میشود

طیف بنفش در دکوراسیون بنفش


اگر می خواهید دکوراسیون نشیمن بنفش را برای دیوارها انتخاب کنید، بهتر است از بنفش کمرنگ بهره مند شوید. اگر بنفش سیر را برای این کار انتخاب کردید، سعی کنید برای مبلمان و وسایل دیگر از رنگ های مانند سفید، خاکستری و… استفاده کنید.
این رنگ در طیف عظیمی از رنگ ها قرار گرفته و به ترتیب از سردترین تا گرم ترین رنگ را دارا می باشد. به طور یقین دکوراسیون نشیمن با رنگ بنفش حال و هوای منزل شما را متفاوت می کند. این رنگ از رنگ های ترکیبی و پرطرفدار است که در کنار سایر رنگ های مشکی، سفید و خاکستری قرار گرفته است. رنگ یاسی از رنگ های شاد و آرامش بخش است که محیط داخلی خانه را جذاب می کند. در دکوراسیون کلاسیک معمولا رنگ بنفش در کنار رنگ طلایی قرار می گیرد.
دکوراسیون نشیمن بنفش با طراحی مدرن و زیبا
رنگ های ترکیبی همیشه موثرتر از تک رنگ ها عمل می کنند. در واقع این ترکیب رنگی گاهی جلوه و نمود یک رنگ را بیشتر می کند. به عنوان مثال مبلمان سفید در تم بنفش بیشتر دیده می شود

اگر شما جزو طرفداران پر و پا قرص خاکستری هستید، برایتان خبر خوب داریم. ترکیب رنگ بنفش اولترا و خاکستری بی نظیر و جسورانه است. بخصوص اگر کمی المان زرد و سفید هم با آن‌ها همراه کنیم.

ترکیب رنگ بنفش با کرم هم بسیار جذاب است. بنفش و کرم حتی در ترکیب با یک رنگ سوم، مثل نارنجی یا زرد یا سبز، هم واقعا فوق العاده است. این ترکیب بسیار مناسب نشیمن و حتی اتاق خواب یا مطالعه است. برای اتاق نوجوانان هم ترکیب بسیار به سزایی است.

ترکیب رنگ بنفش و مشکی را چندان توصیه نمی کنیم. مگر اینکه یک رنگ بسیار روشن مانند سفید یا کرم در کنار آن بکار رود. اما حتی در آن صورت هم قرار دادن این دو رنگ در کنار هم آخرین گزینه‌ی هر طراحی خواهد بود.
advertising