5 ایده برای طراحی کافی شاپ متفاوت

مد و زیباییدکوراسیون

- 97/12/18
5 ایده برای طراحی کافی شاپ متفاوتکافی شاپ و رستوران: کافی شاپ ها به منزله فضاهای نجات دهنده ای می مانند که هر وقت خواستی می توانی به آن ها سری بزنی، با دوستی ملاقات کنی، قهوه ای بخوری، کتابی بخوانی یا یادداشت های روزانه ات را بنویسی، اما تنها کیفیت غذا و پذیرایی یک کافی شاپ باعث نمی شود تا آن جا برای تان تبدیل به پاتوق های همیشگی شود، گاهی یک طراحی خاص، یک المان، یک ایده، یک خلاقیت باعث می شود تا همیشه آن کافی شاپ برایتان اولین انتخاب باشد، اما تا به حال فکر کرده اید که چگونه می توانید طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ خود را منحصر به فرد کنید، برای این کار احتیاجی نیست که هزینه زیادی کنید با چند ایده کوچک و مقرون به صرفه هم این کار عملی است، این مطلب را از دست ندهید تا در پایان آن با کلی ایده برای طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ تان آشنا شوید.
5 ایده برای طراحی کافی شاپ متفاوت

فرش هایی جذاب و با اصالت در طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ


استفاده از فرش در طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ ها مرسوم نیست، اما شما می توانید سنت شکن باشید، یک فرش ایرانی جذاب با رنگ های گرم و گیرا را در خاص ترین قسمت کافی شاپ تان پهن کنید و مشتری های خود را غافلگیر کنید، این کار باعث می شود تا شما چیز متفاوت تری را به مشتریان خود عرضه کنید که مسلما این کار برای شان جذابیت و تازگی دارد.

نشیمن هایی متفاوت برای صندلی ها و مبلمان کافی شاپ


برای نشیمن های صندلی ها و مبلمان کافی شاپ تان سعی کنید کوسن ها یا بالشتک هایی کوچک درست کنید تا مشتریان تان راحتی بیشتری داشته باشند، مطمئن باشید با این کار مشتریانتان زمان بیشتری را در کافی شاپ شما صرف می کنند بدون آن که خسته شوند.

نورپردازی های خلاقانه در طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ ها


به عکس بالا نگاه کنید و ببینید چراغ هایی که نشان داده شده اند تا چه اندازه زیبا و جذاب هستند، این چراغ ها دقیقا مناسب طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ هستند، با کمی خلاقیت می توانید ظاهر آن ها را تغییر دهید و چراغ های منحصر به فرد خود را در فضای داخلی کافی شاپ خود استفاه کنید.

آویزهای سقفی جذاب در طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ


برای این که جذابیت دکوراسیون داخلی کافی شاپ تان بیشتر باشد از خود وسایلی که استفاده می کنید برای تزیین فضای داخلی هم بهره ببرید، مثلا از قهوه جوش ها، تعدادی قهوه جوش دست دوم و کهنه تهیه کنید، آن ها را رنگ بزنید، و آن ها را ازسقف کافی شاپ آویزان کنید. به همین سادگی مشتریان شما می توانند فضایی جذاب را تجربه کنند.

استفاده از وسایل دکوری شاخص در طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ ها


سعی کنید در طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ های تان از یک عنصر تریینی شاخص استفاده کنید تا مشتریانتان همیشه کافه شما را با آن به یاد بیاورند، عنصری مانند یک لوستر جذاب و گیرا یا یک گلدان قدیمی گرانبها یا حتی یک تابلو بسیار نفیس. هر چیزی که با فضای داخلی کافه شما هماهنگی بیشتری دشته باشد.
advertising