چگونه می توان در خانه مانیکور وکس پارافین انجام داد

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 98/11/11
چگونه می توان در خانه مانیکور وکس پارافین انجام دادآیا دست های زبر و خشکی دارید؟ خوب، این ظاهر خوبی نیست، درست است؟ خوب چه کار می توانید کنید؟ باید به اسپا رفت و درمان های گران قیمتی را انجام داد و یا شاید یک مانیکور شگفت انگیز که بتوانید درست در خانه خود انجامش دهید!

وکس پارافین دارای بوهای گوناگونی است و برند هایی وجود دارند که حتی روغن هایی را به آن اضافه می کنند تا شما از مزایای درمانی فوق العاده ای بهره مند شوید. برخی از روغن های گیاهی اضافه شده به وکس پارافین، اسطوخودوس، وانیل، رزماری، نعناع، چای، نعناع فلفلی، گریپ فروت و هلو هستند و همچنین می توانید این روغن ها را به وکس خود نیز اضافه کنید و وکس رنگی هم درست کنید.

انجام مراحل برای مانیکور وکس پارافین خانگی بسیار ساده است که در این مطلب برای شما ارائه خواهد شد و باعث می شود تا پوست نرم و زیبایی داشته باشید:

1. اول وکس را در یک کاسه بزرگ درون مایکروویو قرار دهید و اجازه دهید 10 ثانیه گرم شود و دقت کنید که وکس کاملاً مایع است.
2. برای خنک شدن موم صبر کنید و در حالی که این کار را می کنید، دست خود را با یک کرم و یا لوسیون غلیظ ماساژ دهید و آن را به خوبی مالش دهید تا دستانتان بسیار مرطوب شوند.
3. بررسی کنید که آیا موم سرد شده است یا خیر و دستتان را در آن فرو کنید و سپس دستتان را بلند کنید و حدود 5 ثانیه صبر کنید و دوباره آن را فرو کنید. این کار را انجام دهید تا زمانی که دستتان کاملاً با موم پوشانده شود و در حدود 5 تا 7 لایه از آن روی دستانتان باشد.
4. زمانی که وکس به طور کامل دست شما را پوشاند، می توانید تا زمانی که می خواهید صبر کنید و در حالی که منتظر هستید می توانید یک فیلم تماشا کنید و دقت کنید که دست شما پوشیده از موم باشد .
5. برای رسیدن به نتایج عالی باید وکس را به مدت 30 دقیقه روی دست خود نگه دارید و زمانی که زمانتان به پایان برسد، کنار سطل آشغال بروید و وکس را از روی دستتان بکنید و سپس دست خود را با کرم یا لوسیون ماساژ دهید و با یک دستکش و یا جوراب بپوشانید.
6. با دست دیگرتان تکرار کنید.
خودش است! هنگامی که این کار را انجام دادید، خواهید دید که دست شما نرم شده و خشکی و زبری اش به طور کامل از بین رفته است و نکته شگفت انگیز در مورد وکس پارافین این است که ناخن ها را نیز تقویت می کند.
چگونه می توان در خانه مانیکور وکس پارافین انجام داد

نکاتی برای مانیکور با پارافین در خانه


وقتی می خواهید در خانه مانیکور وکس پارافین انجام دهید باید موارد زیر را در ذهن داشته باشید:

1. شما باید برای مدت طولانی تری در بین فرو بردن دست ها در وکس پارافین صبر کنید تا مطمئن شوید که پوشش روی دستانتان به اندازه کافی ضخیم است.
2. از تکان دادن انگشتان خود خودداری کنید چون روکش موم را می شکند و کل درمان را بی اثر می کند.
3. وکس را تا جایی که می توانید گرم نگه دارید و زمانی که منتظر هستید، دست خود را با یک پارچه نرم بپوشانید و زمانی که وکس پارافین به مدت طولانی گرم بماند، درمانی موثرتر و بهتر را ارائه می دهد.
4. ناخن های خود را پس از این مانیکور کوتاه نکنید چون باید روغن را از سطح ناخن هایتان تمیز کنید. اگر این کار را کردید، تمام روغن های طبیعی که وکس به ناخن ها داده را پاک می کنید و این درمان را به میزان قابل توجهی کم تر خواهد کرد.
5. همیشه از مقدار سخاوتمندانه ای کرم و یا لوسیون استفاده بکنید چون توسط موم خیلی جذب خواهد شد و همچنین باید مطمئن شوید که از کرم یا لوسیون که غنی است استفاده کنید.
6. برای اطمینان از اینکه ناخن هایتان خیلی هیدراته هستند، ناخن های خود را با کرم یا روغن بپوشانید و محصول را به خوبی بر روی ناخن خود بمالید و تمیز کنید.
7. لازم به گفتن نیست که قبل از این که دست هایتان را در آب فرو کنید، درجه حرارت موم را به دقت چک کنید تا موم آب شده بیش از حد داغ نباشد و دستتان را نسوزند.
advertising