آموزش درشت کردن چشمان ریز

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 98/06/01
آموزش درشت کردن چشمان ریز

مژه هایتان را فر کنید


یکی از ساده ترین راه ها برای بزرگتر نشان دادن چشمها ، فرکردن مژه ها بوسیله فرمژه است. خیلی مهم است که حتما” قبل از استفاده از ریمل ، مژه هایتان را فر کنید و اگر فراموش کردید که قبل از ریمل این کار را انجام دهید حتما” اجازه بدهید ریملتان کاملا” خشک شود و سپس از فرمژه استفاده کنید.

به مژه های پایین هم ریمل بزنید


بسیاری از خانمها به مژه های پایین ریمل نمی زنند . اما بسیاری ازمتخصصان گریم معتقدند که استفاده از ریمل در مژه های پایین چشم باعث می شود که چشمها بزرگتر به نظر برسند.البته نکته مهم این است که چطور به مژه های پایین ریمل بزنید ؟ اول مژه های پلک بالایی را ریمل بزنید بعد بدون اینکه فرچه ریمل را دوباره داخل ظرف ریمل وارد کنید، مژه های پایین را هم ریمل بزنید . فرچه ریملتان را عمودی نگه دارید و روی مژه های پلک پایینتان عقب و جلو ببرید.

مژه مصنوعی استفاده کنید


اگرقصد دارید در یک مراسم کاملا” رسمی و بزرگ شرکت کنید می توانید از مژه مصنوعی استفاده کنید . بیشتر بازیگران و خوانندگان خانم برای شرکت در مراسم رسمی از مژه های مصنوعی استفاده می کنند. اگر روش استفاده از مژه های مصنوعی را بخوبی بلد باشید ، چشمهای شما بسیار زیبا و کاملا” طبیعی به نظر می رسند.
advertising