آموزش برداشتن ابرو با تیغ

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 98/06/01
آموزش برداشتن ابرو با تیغ1- از مقدار کمی خمیر اصلاح استفاده کنید. اگر خمیر اصلاح را روی ناحیه ی اطراف ابرویتان قرار دهید اصلاح بهتری خواهید داشت. در ابتدا با ابعاد بزرگ امتحان کنید و اگر لازم شد بیشتر هم استفاده کنید. خمیر اصلاح را بعد از حمام استعمال کنید.

2- از سمت رشد مو اصلاح کنید. این که تیغ را از همان سمت رشد مو به حرکت درآورید خیلی مهم است. اگر از تیغه در جهت مخالف استفاده کنید، ممکن است به پوستتان شکاف وارد کنید و احتمالا موهای درونی ایجاد می شود. پس ، تیغ را به آرامی در جهت رشد ابرویتان حرکت دهید.

3- پوست ابرویتان را کشیده نگه دارید. از دست غیرغالبتان برای بالا نگه داشتن پوست اطراف ابرویتان استفاده کنید.این کار به شما در جهت اصلاح نزدیکتر و دقیق تر کمک میکند. سپس از دست دیگر خود برای شروع اصلاح استفاده کنید.

4- مکرراً روند پیشروی خود را بررسی کنید. شما باید پیشرفت خود را در آینه تا حد امکان بررسی کنید. ممکن است به اشتباه قسمت زیادی از ابرویتان را اصلاح کنید. برای پیشگیری از وقوع این اتفاق، برگردید و بعد از تکمیل هر قسمت ابرو به آینه نگاه کنید.

5_ صورتتان را بعد از اتمام بشویید. هروقت که اپیلاسیون ابرو را تمام کردید، صورتتان را با نرم کننده صورت بشویید. این کار به شما در پاک شدن خمیر اصلاح باقی مانده یا روغن در دست هایتان، کمک میکند. از مرطوب کننده ها در نواحی تازه اصلاح شده استفاده نکنید زیرا ممکن است جلوی منافذ را بگیرد.

6- شکل ابروی خود را با اصلاح هفتگی حفظ کنید. برای حفظ ابروهای تازه شکل گرفته به طور مرتب آنها را اصلاح کنید.اگر رشد مویتان سریع است سعی کنید هفته ای یک بار یا بیشتر اصلاح کنید.

7_ اپیلاسیون و بند انداختن را در نظر داشته باشید. اگرچه میتوانید با استفاده از تیغ خیلی خوب به ابرویتان شکل دهید، ولی مو دوباره سریع رشد میکند. این به معنی آن است که به فرم دهی بیشتر به ابرویتان نسبت به اپیلاسیون و بند اندازی نیاز خواهید داشت. اگر ابروهایی دوست دارید که مدت زیادی در شکل خود بمانند، از اپیلاسیون و بند انداختن ابرو به جای اصلاح آن استفاده کنید.
advertising