برجسته کردن گونه به روش خانگی

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 98/05/14
برجسته کردن گونه به روش خانگی

برجسته کردن گونه با گلاب و گلیسیرین


گلاب و گلیسیرین ترکیب فوق‌ العاده‌ای است که در چاق شدن صورت، تاثیر فراوانی دارد. این ترکیب فواید شگفت‌انگیزی برای پوست و همچنین خاصیت مرطوب‌کنندگی دارد.
گلاب و گلیسیرین را با هم ترکیب کنید و ترکیب آن را هر شب و ترجیحا قبل از خواب، روی گونه‌های صورت خود بمالید. بگذارید تا صبح روی صورت‌تان بماند و سپس صبح، صورت خود را با آب گرم بشویید. این ترکیب، پوست را تقویت می کند و هیدراته نگه می‌دارد. از این روش به صورت مرتب استفاده کنید تا صورت‌تان چاق و گونه هایتان برجسته شود.

برجسته کردن گونه با عسل


عسل قادر است رطوبت پوست را حفظ کند و در نتیجه، پوست را با طراوت و سالم نگه دارد. آنتی اکسیدان‌های موجود در عسل می‌تواند نقش بزرگی در پیشگیری از بروز مشکلات پوستی ناشی از رادیکال‌های آزاد ایفا کند.
یک قاشق چای‌خوری از آن را با میوه‌ پاپایا ترکیب کنید. سپس این خمیر را به گونه‌های خود بمالید و بگذارید حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی صورت‌تان بماند. بعد صورت خود با آب گرم بشیید.
بهتر است این روش را صبح‌ها انجام دهید تا بتوانید با استفاده روزانه‌ آن، به نتیجه مدنظر خود برسید.

برجسته کردن گونه با روغن زیتون


روغن زیتون مرطوب کننده ای طبیعی و عالی، برای پوست خشک به شمار می‌رود و ضامن طراوت و نرمی پوست‌تان است.
روزانه حداقل یک قاشق چای‌خوری روغن زیتون خالص به صورت‌تان بمالید و به‌نرمی آن را روی گونه‌های‌تان ماساژ دهید و بگذارید حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی صورت‌تان بماند و بعد با آب گرم، آن را بشویید.
advertising