درباره ی برند لوازم آرایشی هدی بیوتی

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 98/05/13
درباره ی برند لوازم آرایشی هدی بیوتیهدی بیوتی یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید و فروش انواع لوازم آرایشی است که توسط دختری عراقی به نام هدی کتان به ثبت رسیده است.

هدی کتان در آمریکا در یک خانواده عراقی مسلمان در 2 اکتبر 1983به دنیا آمده است. هدی کتان توانست به عنوان یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای در خاورمیانه شناخته شود. او دارای یک وب سایت به عنوان Huda Beauty است که در آن به آموزش میکاپ، نکات آرایشی بهداشتی و معرفی و فروش محصولات آرایشی می‌پردازد. در سال 2006 او و خانواده‌اش به خاطر پیشنهاد آموزشی در دانشگاه آمریکایی شارجه که به پدر هدی شده بود، به دبی نقل مکان کردند و سپس چند سال بعد هدی کتان به لس آنجلس رفت و در آنجا آرایشگری را به طور حرفه‌ای آموخت. سپس بعد از مدتی به عنوان میکاپ آرتیست برند رولون در دبی مشغول به کار شد. او وبلاگی تحت عنوان هدی بیوتی ایجاد کرد و در سال 2013 برندی مشابه نام وبلاگ خود یعنی همان هدی بیوتی، به ثبت رسانید. محصولات هدی بیوتی از بهترین لوازم آرایشی است که به سبب محبوبیت و کیفیت عالی که دارد، مورد استقبال بسیاری از خانم‌ها به ویژه دختران جوان قرار گرفته است. از انواع محصولات هدی بیوتی می‌توان به رژ لب مایع هدی بیوتی، مژه مصنوعی سه بعدی هدی بیوتی، کرم پودر تیوپی هدی بیوتی، لاک آینه‌ای هدی بیوتی و رژ لب طرح لب هدی بیوتی اشاره داشت که به صورت اورجینال و در به صرفه‌ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی پیراکده به فروش می‌رسند. در این مقاله سعی داریم تا شما را با پر فروش‌ترین لوازم آرایشی هدی بیوتی آشنا سازیم.
درباره ی برند لوازم آرایشی هدی بیوتی

کرم پودر تیوپی هدی بیوتی


کرم پودر تیوپی هدی بیوتی به سبب پوشانندگی عالی و کیفیت و جنس فوق العاده‌ای که دارد جزء پر فروش‌ترین لوازم آرایشی Huda Beauty به شمار می‌رود. کرم پودر هدی بیوتی در 3 شماره رنگ مختلف مناسب برای انواع پوست فاقد چربی و دارای بافتی سبک است که به راحتی پوست صورت شما را پوشش داده و چین و چروک و همچنین جوش‌های صورت شما را پنهان خواهد کرد. یکی از ویژگی‌های کرم پودر هدی بیوتی آبرسانی آن می‌باشد که سبب شده تا این مدل کرم پودر نسبت به دیگر کرم پودرها منحصر به فرد باشد.

رژ لب مایع هدی بیوتی


بدون سرب بودن مواد رنگی رژ لب مایع هدی بیوتی سبب شده تا این مدل از رژ لبHuda Beauty جزء بهترین و پر فروش‌ترین لوازم ارایشی هدی بیوتی قرار گیرد. رژ لب مایع هدی بیوتی در رنگ‌های متنوع و براق وجود دارد که مناسب برای افرادی است که وقت تمدید رژ خود را ندارند چرا که این مدل رژ هدی بیوتی دارای ماندگاری بالایی است.
advertising