انتخاب لاک متناسب با رنگ پوست

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 98/05/12
انتخاب لاک متناسب با رنگ پوستدر این متن انواع لاک ها متناسب با انواع پوست ها رو توضیح می دهیم.
انتخاب لاک متناسب با رنگ پوست

لاک قرمز با تناژ آبی مناسب پوست روشن:


قرمز حتی برای کسانی که پوست خیلی روشنی هم دارند رنگ بسیاز ایده‌آلی و عالی به حساب می‌آید. حتما رنگ لاک را در آفتاب ببینید تا از میزان شفافیت آن مطمئن شوید

لاک صورتی روشن و جیغ مناسب پوست روشن:


افرادی با رنگ پوست روشن هر رنگ لاک صورتی را می‌توانید امتحان کنند. از صورتی خیلی روشن و کم رنگ تا صورتی جیغ. اگر فکر می‌کنید صورتی خیلی هم رنگ شما نیست آن را در طرح لاک ناخن خود استفاده کنید و جادویش را ببینید.

لاک کم رنگ یا کرم پودری مناسب پوست روشن:


برای کسانی که پوست روشن دارند رنگ‌هایی در این تناژ مناسب‌تر است که بیشتر به صورتی نزدیک می‌شود تا بژ، چراکه رنگ بژ روی پوست روشن ممکن است به زردی بزند و زیبا به نظر نرسد.

لاک سرمه ای مناسب پوست روشن

:
شاید شما هم دوست داشته باشید که رنگ لاک آبی کاربنی را امتحان کنید، اما پیشنهاد آرایشگران حرفه‌ای این است که سرمه‌ای را انتخاب کنید. حتی اگر شما از آن دسته افرادی باشید که پوست روشن با زمینه‌ی گرم دارند، سرمه‌ای هیچگاه رنگ اشتباهی در طرح لاک شما نخواهد بود.

لاک قرمز نارنجی مناسب پوست سبزه و متوسط:


گر رنگ پوست شما به رنگ پوست کیم کارداشیان نزدیک می‌شود باید بدانید که او بیشتر سراغ لاک قرمز با تناژ نارنجی می‌رود و در مانیکور ناخن خود در کنار قرمز رنگ طلایی را هم قرار می‌دهد، که درخششی طبیعی به پوست می‌دهد.

لاک هلویی مناسب پوست سبزه و متوسط:


کسانی که رنگ پوست گندمی و سبزه دارند می‌توانند سراغ تناژ هلویی در رنگ‌های گروه صورتی بروند. بهتر است یک رنگ لاک هلویی به سبک مات را انتخاب کنید، این رنگ برای پوست شما در فصل تابستان یک رنگ رویایی است.

لاک آبی آسمانی مناسب پوست سبزه و متوسط:


البته که رنگ آبی پاستلی برای پوست‌های متوسط همیشه یک رنگ ایده‌آل است، اما با آبی آسمانی انتخابی جذاب‌تر خواهید داشت. به یاد داشته باشید آبی آسمانی را انتخاب کنید که رنگ‌دانه‌های قوی داشته باشد تا رنگ پوست شما را بهتر جلوه دهد، به ویژه اگر زمینه‌ی پوست شما گرم است.

لاک بادمجانی مناسب پوست تیره:


رنگ پوست تیره برای هر تناژی از رنگ بنفش مناسب تر است، چه بنفش تیره و چه بنفش روشن. اما بهترین انتخاب برای شما کدام است؟ بهتر است سراغ رنگ بادمجانی بروید.

لاک آبی کاربنی روشن مناسب پوست تیره:


بهترین انتخاب برای کسانی که پوست تیره دارند این است که آبی کاربنی روشن را انتخاب کنند، اگر سراغ تناژهای روشن‌تری از آبی می‌روید بیشتر مواظب باشید، رنگی را انتخاب نکنید که هاله‌ی سفید آن زیاد باشد.
advertising