چگونه بدون آرایش صورت زیبایی داشته باشیم

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 98/05/06
چگونه بدون آرایش صورت زیبایی داشته باشیم

ابتدا ابروها، مژه و لب ها را آرایش کنید


ازبهترین روش هایی که میتوان آرایش را ساده تر نگه داشت شرئع با مژه ولب هاست چرا که در این حالت وقتی نوبت به آرایش باقی صورت می‌رسد، تصور میکنید از قبل زیادی شده ودر نتیجه کمتر از محصولات آرایشی دیگر استفاده می‌کنید

بافت صورت را کرمی نگه دارید


هنگام انتخاب محصول برای آرایش نهایی، از محصولات کرمی بجای پودری استفاده کنید. اغلب پودرها در خطوط چین صورت به جا مانده و در نتیجه نمای چندان طبیعی بشما نمی‌دهند.

استفاده از مرطوب کننده رنگی به جای کرم پودر


پیشنهاد می‌شود از مرطوب کننده رنگی استفاده کنید چرا که متضاد پوشش کامل کرم پودر است که شبیه یک ماسک بر روی چهره شما عمل میکند. ولی مرطوب کننده رنگی پوست را یک دست کرده و تنها نقاطی که واقعا نیاز است را می پوشاند. به خاطر داشته باشید حتماً رنگ مناسب صورت خودرا استفاده کنید چون آرایش شما را طبیعی تر جلوه میدهد.

استفاده از کانسیلر به شکل متفاوت


کانسیلر رابه صورت عادت معمول در نقاطی که فکر می‌کنید نیاز است، نزنید. چشم هایتان را تانیمه ببندید و سپس سعی کنید نقاط تیره و قرمز پوست را روی صورت پیدا کنید و تنها در همان نقاط کمی کانسیلر بزنید. هر چه کمتر بهتر! برای کار با کانسیلر بهتر است یا با انگشت و یا با یک قلموی کوچک اینکار را انجام دهید.

شانه زدن ابروها


از یک سایه مات در رنگ طبیعی و یا یک مداد ابرو نرم استفاده کنید. حتماً رنگ مداد چند شماره روشن تر از رنگ ابروی طبیعی تان باشد و همیشه به خاطر داشته باشید تنها جاهای خالی را پر کنید.پس ازآن ابروها رابا یک برس نرم شانه کنید چرا که دراین صورت محصول روی ابرو درست در جهت طبیعی ابروهایتان قرار میگیرد.

مشخص کردن اطراف چشم به شکل محو


سایه رنگ هاي طبیعی همرنگ پوست به خوبی می‌توانند نمای طبیعی روی پلک ایجاد کنند ودر کنارآن استفاده از یک خط چشم که درست در نزدیک مژه به شکل باریک در مژه هاي بالا استفاده شود نیز موثر است ولی درنظر داشته باشید که خط شما تیره بوده ولی مشکی نباشد. چرا که دراین صورت به سختی دیده میشود و تنها یک سایه ایجاد می‌کند. سپس به آرامی مژه ها را فر کرده و کمی ریمل اضافه کنید و خط مژه پایین را تا جاییکه می‌توانید ساده نگه دارید.
advertising