طریقه زیباتر کردن ناخن های پا

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 98/05/02
طریقه زیباتر کردن ناخن های پا

وسایل مخصوص مانیکورناخن پا


قیچی و ناخن‌گیر / سوهان برقی ناخن / سوهان ناخن / بافر ناخن / پوشر کوتیکول / گوشت‌گیر یا نیپر / سنگ پا / پد جدا کننده انگشتان پا / لاک پاکن / بیس کت ( base coat ) / تاپ کت ( top coat ) / مرطوب کننده و روغن
طریقه زیباتر کردن ناخن های پا
پا را در یک وان آب گرم قرار دهید و آهسته مالش داده و خشک کنید. دست خود را از اسکراب پر کرده و به پوست بمالید. یک محصول روغنی را روی پوست پا بزنید تا پوست را مرطوب کرده و سلول های خشک و مرده پوست را از بین ببرد.
وقتی پا هیدراته یا آبرسانی می شود و لایه های پوست خشک آن از بین می رود، ظاهر مرتب و خوبی پیدا می کند. با یک کرم قوی برای پا، پا را ماساژ دهید، بیشتر بر روی قسمت های خشک تر پا تمرکز کنید، به خصوص پشت پاشنه ها و اطراف پوست سخت دور ناخن.

پاها را خشک کرده سپس با سوهان ناخن، سلول های مرده و خشک را از بین ببرید. از سوهان با زبری متوسط استفاده کنید.
با ناخن گیر مخصوص گوشه های ناخن ها را صاف کنید. با سه برش ناخن گیر هر یک از ناخن ها را کوتاه کنید تا اندازه آن به نزدیک پوست برسد. سپس گوشه های ناخن ها را با سوهان ناخن مخصوص صاف و مرتب کنید.
پا را کرم بزنید از بالا تا پایین. پاشنه ها و اطراف ناخن ها را فراموش نکنید. کرم های باقیمانده روی ناخن ها را به وسیله پد لاک پاک کن، پاک کنید. یک لایه لاک پایه بزنید، سپس لاک رنگی و سپس لاک پوشش دهنده.
advertising