طریقه آرایش صورت های جوش دار

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 98/04/29
طریقه آرایش صورت های جوش دارجوش صورت یکی از مزاحمان اصلی برای داشتن پوستی زیبا و سالم است. اگر برای آرایش صورت تان با مشکل محو کردن جوش صورت تان روبرو هستید ما در اینجا برایتان توضیح می دهیم آکنه یک اختلال پوستی است که هنگامی رخ می دهد که فولیکول های مو با روغن در تماس باشد، . این معمولا در صورت، گردن، قفسه سینه، پشت و شانه ها ظاهر می شود. بسته به شدت آن می تواند موجب پریشانی روحی و پس از آن می تواند به زخم شدن پوست منجر شود.وجود جوشهای صورت بر روی پوست ، بسیار اذیت کننده و بسیاری در پی شیوه هایی برای از بین بردن یا پوشاندن موثر آنها هستند.
طریقه آرایش صورت های جوش دار

مراحل محو کردن آکنه از صورت با آرایش


- قبل از آرایش، پوست را با آب ولرم و پاک کننده مخصوص پوست های مستعد آکنه شسته و کاملا تمیز کنید. بعد با ضربات آرام حوله ای بسیار نرم، صورت را خشک کنید. اینکار، مانع از مسدود شدن منافذ پوست خواهد شد.
- دقیقا تعیین کنید که چه قسمتی از آکنه و جوش را می‌خواهید بپوشانید.
- یک مرطوب‌ کننده مناسب پوست‌ تان را انتخاب کنید. حواستان باشد که مرطوب‌کننده حتما بدون چربی باشد.
- با استفاده از یک مرطوب‌ کننده بدون چربی روی آن منطقه را بپوشانید تا اگر اطراف جوش پوسته پوسته‌ای به وجود آمده است کاملا هموار شود. همچنین این مرطوب‌کننده کاری می‌کند که کانسیلر و پودرهایی که برای پوشاندن استفاده می‌کنید بهتر روی پوست بخوابند.

-حالا نوبت کانسیلر است؛ بعضی برندها کانسیلرهای مخصوص پوشاندن جوش دارند که مسلما بهتر می‌توانند پوشش مناسبی ایجاد کنند؛ اما اگر چنین کانسیلری نداشتید یا به راحتی پیدا نکردید باید بدانید که کانسیلر مناسب برای این کار باید کمی پایه زرد داشته ‌باشد. حواستان باشد کانسیلرهای زیر چشم که حالت کرمی‌شکل دارند و از رنگ پوست کمی روشن‌تر هستند اصلا مناسب این کار نیستند چرا که قرمزی‌های پوست را فقط روشن‌تر کرده و کاری می‌کنند که بیشتر جلوه کنند. برای پوشاندن جوش‌ها، جای زخم‌ها و تتو باید سراغ کانسیلرهایی بروید که تن زردرنگ دارند و تقریبا همرنگ پوست صورت هستند.

- توصیه می‌کنیم با انگشت حلقه کانسیلر را روی موضع مورد نظر بمالید چرا‌ که با این انگشت بهتر می‌توان کارهای ظریف را انجام داد.
- حالا باید کرم‌ پودر همیشگی‌تان را روی تمام صورت بمالید تا پوست رنگی یکنواخت پیدا کند. حواستان باشد هنگامی که روی جوش را با کرم‌پودر می‌پوشانید از حرکات ضربه‌ای استفاده کنید و به هیچ وجه کرم را روی آن نمالید چرا که کانسیلر زیرین هم پخش شده و دوباره قرمزی جوش هویدا می‌شود.
-سپس نوبت زدن پودر است تا هم رنگ صورت مات و یکنواخت و هم دوام کانسیلر روی جوش بیشتر شود. پودر مانع از این می‌شود که به این راحتی‌ها کانسیلر از بین برود.
advertising