رنگ مو زیبای فانتزی دخترونه

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 98/04/20
رنگ مو زیبای فانتزی دخترونهرنگ موی فانتزی دخترانه از انواع مدل رنگ موهای پرطرفدار و محبوب در بین دختران جوان است و اگر شما تمایل دارید ظاهر و چهره ای متفاوت داشته باشید بهتر است از این مدل رنگ مو برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید.
رنگ مو زیبای فانتزی دخترونه

رنگ موی فانتزی


رنگ موهای فانتزی متنوع و خاص هستند ولی این رنگ موها دوام زیادی روی موها ندارند و ممکن است با چند بار شستشو از روی موها پاک شوند. توجه داشته باشید که رنگ موهای فانتزی برای خانم هایی که تمایل دارند رنگ موی خود را به صورت موقت تغییر دهند مناسب و ایده آل است و در بهترین حالت این مدل رنگ موها به مدت ۶ هفته روی موهای شما باقی می ماند و اگر رنگ مو را دوباره تمدید نکنید در هفته ششم رنگ اولیه روی موهایتان دیده نمی شود.

در انتخاب رنگ موی فانتزی دخترانه باید به رنگ پوست خود توجه کنید سپس رنگ مو را متناسب با رنگ پوستتان انتخاب کنید زیرا اگر رنگ مو با رنگ پوست شما همخوانی نداشته باشد ترکیب زیبای رنگ و چهره از بین می رود و چهره شما نامطلوب تر به نظر می رسد. اگر شما از رنگ موی فانتزی استفاده کرده اید باید در میکاپ صورت خود نیز از رنگ های هم خانواده با رنگ مویتان استفاده کنید زیرا در این صورت رنگ میکاپ و رنگ موی شما جلوه زیباتری پیدا می کند.

چگونه موهایمان را با رنگ مو فانتزی رنگ کنیم


1: برای استفاده از رنگ مو‌های فانتزی ابتدا باید رنگ پایه مو‌ها از بین بروند یعنی مو‌ها را به روشن‌ترین حالت ممکن تبدیل کنید، این مرحله حساس را با دقت انجام دهید به این صورت که با مواد دکلره یا بلیچ مو‌ها را سفید کنید فقط حواس تان باشد که این محلول زیاد روی سرتان باقی نماند، زیرا موهایتان میسوزد.

2: وقتی این محلول را به موهایتان میزنید دقت کنید که با پوست صورت تان برخورد نکند، زیرا باعث سوزش میشود، این محلول را به تمام مو‌ها بزنید و روی آن را با پلاستیک بپوشانید پس از مدت تعیین شده مو‌ها را بشویید البته بدون شامپو.

3: وقتی مو‌ها به روشن‌ترین پایه رسیدند رنگ موی مورد نظرتان را انتخاب کنید و کمی اکسیدان سفید اضافه کنید و مخلوط آن‌ها را با دقت به مو‌ها بزنید طوری که مو‌ها کاملا به رنگ مو آغشته شوند سپس مو‌ها را شانه کنید تا مو‌ها به خوبی رنگ بگیرند سپس مو‌ها را با چیزی مانند پلاستیک بپوشانید و برای بهتر نتیجه گرفتن روی مو‌ها سشوار بگیرید بعد از گذشت مدت مشخص مو‌ها را بشویید.
advertising