راه حل خلاصی از رنگ مویی که از آن بیزاریم

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 98/03/16
راه حل خلاصی از رنگ مویی که از آن بیزاریم

مایع ظرفشویی


بله مایع ظرف شویی! این ماده در واقع برای زدودن چربی ها از روی ظروف تولید می شود اما اگر شما از رنگ موهایتان بیزارید، میتوانید مقداری از مایع ظرفشویی را با شامپو مخلوط کنید و موهایتان را با آن بشویید. اگر از شامپوی ضدشوره در کناز مایع ظرفشویی استفاده کنید تاثیر این ترکیب چند برابر خواهد شد. حواستان باشد که این ترکیب زیاد با پوست کف سرتان برخورد نکند و این برخورد در حد 30 تا 40 ثانیه باشد
راه حل خلاصی از رنگ مویی که از آن بیزاریم

قرص ویتامین ‌c


تعدادی قرص ویتامین c را پودر کنید و به اندازه ای آب اضافه کنید که این ترکیب تبدیل به خمیر شود. خمیر به دست آمده باید به اندازه ای باشد که برای تمام موهایتان کافی باشد. این ترکیب را بر روی موهایتان را بمالید و اجازه دهید تا برای 30 دقیقه بر روی موهایتان بماند. این کار را برای چند روز تکرار کنید.(مثلا 10 باره) خواهید دید که رنگ موی شما به مرور به رنگ موی خودتان بر خواهد گشت.

آب لیمو


مقداری آبلیموی طبیعی را تهیه کنید و آن را به موهایتان بمالید. سعی کنید آبلیمو کمتر به کف سرتان مالید شود. بعد از گذشت نیم ساعت ابتدا موهایتان را با آب داغ و بعد با آب گرم بشویید.
در نهایت باید موهایتان را مثل همیشه با شامپو و سپس با نرم کننده بشویید.

بیکینگ سودا


بیکینگ سودا! نه جوش شیرین یا بیکینگ پودر. برای همین در زمان خرید حواستان باشد تا ماده درست را بخرید. آن را هم مثل قرص ویتامین سی برای مدت 30 دقیقه به موهایتان بمالید بعد بشویید و به موهایتان شامپو بزنید.
advertising