پرطرفدارترین مدل های لاک ناخن در سال 2019

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 98/03/10
پرطرفدارترین مدل های لاک ناخن در سال 2019لاک تخم مرغی یکی از ترند‌های سال ۲۰۱۹ است. برای این مدل، شما باید ابتدا یک لاک بی‌رنگ به ناخن‌هایتان بزنید و سپس طرح تخم مرغی را روی آن پیاده کنید.

اگر می‌خواهید که طرح تخم مرغی تان بیشتر توی چشم باشد، ناخن هایتان را به جای لاک بی رنگ، لاک رنگی بزنید. مثلا آبی پایه خوبی برای رنگ‌های سفید و زرد خواهد بود.

یکی از طرح‌هایی که هیچگاه از مد نمی‌افتد، طرح لوگو‌های مشهور مانند لویی ویتون است. لوگوی کلاسیک لویی ویتون، به ناخن‌های شما شیکی و زیبایی خاصی می‌دهد و گزینه مناسبی برای میهمانی‌ها و مراسم رسمی خواهد بود.

اگر بخواهید تنوع بیشتری به ناخن هایتان دهید، رنگ لاک پایه تان را متفاوت بزنید. مثلا دو انگشت را سفید و باقی را مشکی بزنید، سپس طرح لوگو را روی آن پیاده کنید.

برای مواقعی که نمی‌دانید چه رنگ لاکی برایتان مناسب است، یا حتی زمان‌هایی که لباسی رنگی به تن کرده اید و نمی‌دانید که کدام رنگ لاک را با آن ست کنید، این طرح لاک به کمک تان می‌آید. برای این طرح، کافی ست که چند قطره از لاک‌های مختلف را روی ناخن تان بپاشید و آن را با هم مخلوط کنید.

لاک رنگین کمانی از مدل‌های دیگری ست که می‌تواند دستان شما را جذاب‌تر کند. برای این منظور ابتدا به کل ناخن هایتان لاک بی رنگ بزنید، سپس ۳ رنگ لاک را انتخاب کنید و آن را به صورت کج و به شکل رنگین کمان روی ناخن هایتان بکشید.

یکی از طرح‌های محبوب چند سال اخیر، طرح پلنگی ست که شما می‌توانید علاوه بر لباس، آن را روی ناخن هایتان هم پیاده کنید. اگر می‌خواهید لاکی بزنید که با هر طرح و رنگ لباسی به سادگی ست شود، از دو رنگ سیاه و سفید استفاده کنید.

اگر سبک مینیمالیست یا به بیان دیگر ساده گرایی را دوست دارید، این مدل لاک مناسب شماست. کافی ست که به جای لاک سفید، از لاک مشکی برای مانیکور ناخن هایتان استفاده کنید و در نهایت یک لاک براق روی آن بکشید.
advertising