آرایش زنان بالای 40 سال برای محو خط و خطوط

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 97/12/17
آرایش زنان بالای 40 سال برای محو خط و خطوطخانم های بالای 40 سال به دلیل خطوطی که روی صورتشان دارند باید رازهای آرایش زنان در این سنین را بدانند تا با آرایش زیبا شوند تا زننده.

آرایش زنان بالای 40 سال با تمام چین و چروک پوستی


یک خانم بعد از ورود به سن میانسالی چگونه باید آرایش کند تا زیبایی مناسب داشته باشد؟ برای پاسخ به این سوال قبل از آغاز باید بدانید که چه اشتباهات و زیاده روی هایی منجر به نازیبا شدن میکاپ چهره خواهد بود .همه ی ما با بالا رفتن سن با چالش های جدیدی در ظاهر و خصوصا صورتمان مواجه می شویم. از آن جمله می توان به نازک شدن ابروها، افتادگی پلک ها و لکه های ناشی از نور خورشید و از همه مهم تر چین و چروک ها و خطوط ریز روی نقاط خاصی از صورت اشاره کرد. در اینجا به پیشنهاد های بابی براون، هنرمند، گریمور و مدیرعامل محصولات آرایشی کمپانی Bobbi Brown Cosmetics می پردازیم که رازهایی را با شما در میان گذاشته تا بتوانید زیبایی و جوانی ظاهرتان را حتی در سنین 40 سالگی حفظ کنید.

ترفندهای آرایش زنان میانسال از زبان گریمور مشهور



چطور می توان خطوط لب را پنهان کرد؟


قدم اول:هرگز مرطوب کننده را فراموش نکنید، خصوصا در اطراف لب. در واقع مرطوب کننده باعث برجسته تر شدن لب ها شده و آنها را پُر و گوشتالو نشان خواهد داد و باعث می شود هر نوع خط و خطوط ریز پوستی در اطراف لب بالایی کمتر به چشم بیاید. برای شیارهایی که روی لب هایتان افتاده، از کرمِ آمیخته با موم استفاده کنید. ترکیبات نرم کننده موجود در این محصولات به نرم شدن خط و خطوط لب ها می انجامد و سدی در آن ایجاد می کند که باعث می شود رنگِ رژ لب وارد شیارهای لبتان نشود و لب هایتان بیشتر به چشم بیاید. در نهایت، دور لب هایتان را خط لبی بکشید که رنگش با رنگ طبیعی لب هایتان سِت باشد تا لب هایتان نازک به نظر نیاید و بعد از آن از یک رژ لب کرمی مات استفاده کنید که حاوی مرطوب کننده است و باعث نرم شدن خط و خطوط باقیمانده و اضافی می شود.

چه کار کنیم که کرم پودرمان روی کرمِ رتینول خوب بنشیند؟


کرم های رتینول، که باعث تحریک رشد کلاژن می شوند برای ترمیم چین و چروک ها بسیار مناسب اند. این در حالی است که سازمان دارو و غذای آمریکا آنها را در قالب یکی از دو ترکیبی دسته بندی می کند که می توان به طور رسمی گفت ترکیبات ضدسالخوردگی محسوب می شوند. امتیاز منفی آن این است که کرم پودر به نرمی بر روی آنها نمی ماند – این کرم لایه ای روی آن ایجاد می کند که ممکن است وقتی آرایش می کنید، حالت موجی پیدا کند یا پوسته پوسته شود. برای آنکه کرم پوردتان اثر نرمی به جا بگذارد بی آنکه تأثیر رتینول از بین برود، از این حقه استفاده کنید:یک لایه لوسیون یا کرم را بدون هیچ نوع ترکیب فعال دیگری روی صورت بمالید، در واقع بعد از آنکه کرم رتینول خود را استفاده کردید و پیش از آنکه بخواهید کرم پودر بزنید. این کار باعث ایجاد سد نرمی بین این دو خواهد شد. بعد از مالیدن هر لایه، یک دقیقه صبر کنید تا هر کدام به داخل پوست نفوذ کنند.
آرایش زنان بالای 40 سال برای محو خط و خطوط

چطور می توان خط و خطوطی را که از بینی به دهان شکل گرفته نرم تر کرد؟


شما می توانید با استفاده از مرطوب کننده ای غنی کاری کنید که چین خوردگی هایی که از بینی به سمت دهان ایجاد شده، کمتر به چشم بیایند و بعد کرم پودر مایعی روی آن و کل صورتتان، خصوصا در چین خوردگی ها بمالید تا سایه هایتان معلوم نشود. در انتها رژگونه ای به رنگ صورتی روشن را بر گونه هایتان بمالید.

چطور می توان لکه های ناشی از نور خورشید را پنهان کرد؟


شاید اغلب اوقات عادت ندارید که عینک بزنید، و همین مسئله باعث شده تا جاهایی از صورتتان به خاطر تماس با نور خورشید لک شوند. اگر دوست ندارید با لیزردرمانی زیاد هزینه کرده و بریز و بپاش راه بیاندازید، پس بهتر است از این ترفند استفاده کنید:نخست آنکه مقداری کانسیلر که دو شماره روشن تر از رنگ پوستتان است روی انگشتتان بزنید و آن را روی لکه ها بمالید. (این کانسیلرها اغلب طبیعی تر از سایه هایی با ته رنگ قرمز یا آبی هستند). سپس آهسته با کف دست و با ضربه های ملایم، کرم پودر را روی لکه بزنید و حواستان باشد که نمالید و آنها را با هم ترکیب کنید و در انتها، پودر تقریبا زردرنگی را با فرچه به سرتاسر صورت و سینه تان بمالید.

چطور می توان ابروهای تووپُری درست کرد که طبیعی به نظر بیایند؟


فرقی نمی کند که ابروهایتان به خاطر بالا رفتن سن نازک شده یا هنوز به خاطر سال ها استفاده زیاد از موچین در حال ترمیم و بازیابی است، نکته اینجاست که آنها مثل قبل کلفت نیستند. با استفاده از این چهار ترفند برائن دوباره آنها را بازسازی و احیاء کنید:نخست مداد ابرو را برداشته و با ضربه های کوچک و نرم آنها را پر کنید. در مرحله بعد، با استفاده از برس ابرو، یک لایه پودر روی مداد بمالید
و برای نرم کردن ابرو و ترکیب آنها با هم از شانه ابرو استفاده کنید. مطمئن نیستید چه رنگی برایتان مناسب تر است؟ رنگ هایی را انتخاب کنید که با تیره ترین قسمت از موهایتان سِت است تا بتوانید اثر آن را ببینید.
advertising