آموزش تصویری سایه چشم لایت دودی آتشین

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 97/11/04
آموزش تصویری سایه چشم لایت دودی آتشینجایی که آتش است، دود نیز وجود دارد. پس طبیعی است که جایی که سایه دودی است، زبانه های نارنجی رنگ آتش نیز در آرایش وجود داشته باشند. در این مقاله آموزش مرحله به مرحله سایه چشم لایت را مشاهده میکنید. آرایش چشمی که در آن در کنار رنگ های تیره، از رنگ نارنجی استفاده شده و ترکیب این رنگ گرم با رنگ های سرد و خنثی، جلوه زیبایی به چشم ها می دهد.

فرچه های مورد نیاز


براش با سر نرم
براش مدادی
براش خمیده
براش مخصوص قسمت V شکل انتهای چشم
براش مخصوص پلک
براش با سر سفت

وسایل مورد نیاز


سایه چشم سفید Makeup Geek به رنگ White Lies
سایه چشم دودی Makeup Geek به رنگ Corrupt
سایه چشم طوسی Makeup Geek به رنگ Stealth
مداد چشم مشکی Makeup Geek به رنگ Obsidian
سایه چشم نارنجی براق Makeup Geek به رنگ Flame Thrower
آموزش تصویری سایه چشم لایت دودی آتشین

مرحله اول سایه چشم دودی لایت


برای گرفتن نتیجه دقیق تر از یک تکه چسب نواری استفاده کرده و آن را در انتهای چشم بزنید.سایه سفید را روی کل پلک بالایی بمالید تا بستر همواری برای زدن سایه ها در مراحل بعد فراهم شود.

مرحله دوم سایه چشم دودی لایت


سایه طوسی را به مقار زیاد روی یک سوم خارجی پلک چشم بزنید. برای این کار از فرچه ای استفاده کنید که سر سفت تری داشته باشد.دقت داشته باشید که سایه طوسی به خوبی با سایه سفید مرحله قبل ترکیب شده و خطوط آشکاری به جا نمانده باشد.

مرحله سوم سایه چشم دودی لایت


این بار سایه طوسی را به مقدار کم تری تا مرکز پلک آورده و حالت سایه روشنی روی چشم ایجاد کنید. برای این کار از براشی استفاده کنید که سر نرمی داشته باشد.البته دقت کنید که خطوط دو سایه سفید و طوسی به خوبی در هم محو شده باشند.

مرحله چهارم سایه چشم لایت


با استفاده از براش مخصوص قسمت خارجی پلک سایه دودی را روی قسمت یک سوم خارجی چشم زده و آن را به خوبی با رنگ طوسی زیرین ترکیب کنید تا قسمت خارجی چشم تیره تر به نظر برسد.

مرحله پنجم سایه چشم لایت


داخل چشم و در قسمت پایینی آن مداد مشکی زده و آن را به خوبی روی خط مژه پخش کنید. برای این کار می توانید از سایه دودی یا طوسی و فرچه مدادی کمک گیرید.در قسمت داخلی چشم سایه نارنجی براقی زده و آن را با کمک براش مخصوص پلک کمی حالت دهید.

مرحله ششم سایه چشم لایت


برای تکمیل آرایش، روی مژه ها ریمل زده و یا در صورت تمایل مژه مصنوعی قرار دهید.
advertising