انتخاب مدل ابرو بر اساس مدل و قالب صورت

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 97/10/28
انتخاب مدل ابرو بر اساس مدل و قالب صورتباید بدانید که مدل ابروهای شما تاثیر زیادی در سیمای شما دارد و اگر ان را درست انتخاب کنید تغییر سیار مثبتی در چهره شما به وجود می اورد.در ادامه این مطلب با ما باشید تا بدانید به حالت صورت شما چه مدل ابروی از قبیل پهن یا باریک بودن یا گرد تا هشتی بودن می اید.حالت های مختلفی برای شکل گیری صورت وجود دارد همانند اشکال هندسی :لوزی،دایره،بیضی،مربع ...که این حالت ها یک سری ویژگی های خاصی را دارا می باشند مانند همین موضوعی که ما در این صفحه به ان پرداختیم چه مدل ابرو برای چه صورتی مناسب است یا به زبان ساده تر چه ابروی به چه صورتی بیشتر می اید؟

مدل ابرو برای صورت های گرد


ما باید با مدل ابروی خود کمی از گردی صورت کم کنیم و صورت را کمی کشیده تر نشان دهیم پس بهترین انتخاب ابرو چیست ؟ باید مدل ابروی خود به گونه ای باشد که مقدار زیادی بالا وپایین برود این کار باعث کشیده تر شدن صورت می کنید تا می توانید ازدر ابروهایتان قوس کمان دار در ابروهایتان ایجاد کنید. شما عزیزانی که چنین صورتی دارید هرگز نباید از مدل های گرد برای ابرو استفاده کنید.

مدل ابرو مناسب صورت های کشیده و بلند


شما عزیزانی که دارای صورت کشیده و بلندی هستید باید بدانید که انتخاب مدل های بالا و هشتی برای شما انتخابی غلط و تاثیری منفی بر روی چهره شما می گذارد. حال به این سوال می رسید که چه مدل ابروی مناسب چهره شما است ؟ مدل ابروی صاف تخت و کمی هم کوتاه جذابیت چهره شما را چند برابر کرده.

مدل ابرو برای صورت های قلبی


کسانی که صورت قبلی شکلی دارند باید با مدل ابرو های انها به گونه ای باشد که حالت قلبی صورت ان ها را زیبا تر کند چون چانه پایین قلب و ابرو ها بالای قلب به حساب می اید پس شما ها باید از ابرو های گرد استفاده کنید تا جذابیت صورت شما را چند برابر کند.اما گردی و انحنایی ابروی شما باید نرم باسد تا حالت طبیعی را نشان دهد.

مدل ابرو مناسب صورت های تخم مرغی


یکی از ایده آل ترین فرم صورت، این صورت است. ابرو نقشی را در تخم مرغی تر کردن فرم صورت ایفا نمی کند. بهترین فرم ابرو، ابرو با زاویه کم می باشد.

مدل ابرو برای صورت های چهار گوش


یکی از صورت های که سیمایی خاصی دارد صورت چهار گوش به حساب می اید .شما باید با استفاده از مدل ابرو این گونه صورت ها را انحنا دار کنید.بهتر است ابرو های شما ضخیم باشد و حالت ابرو باید زاویه دار باشد .
advertising