راهنمای انتخاب و خرید کرم پودر مناسب رنگ پوست

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 97/10/19
راهنمای انتخاب و خرید کرم پودر مناسب رنگ پوستکرم پودر از لوازم آرایش اصلی است و آرایش صورت بدون پوشش با کرم پودر معنا ندارد و زیبا نمی شود. پس بهتر است انواع کرم پودر را بشناسید و کرم پودر مناسب پوست خود را انتخاب کنید، کرم پودری که رنگ آن با رنگ پوست شما مشابه باشد و پوشش مناسب داشته باشد. علاوه بر این باید کرم پودر باید به روش صحیح مصرف شود تا کارایی لازم را داشته باشد.

نکات خرید کرم پودر


کرم پودری برای شما مناسب است که وقتی به خط فک پایین مالیده شود، خط آرایشی بین گردن و صورت به وجود نیاید، هنگام خرید برای تست رنگ کرم پودر باید 3رنگ نزدیک به رنگ پوستتان را روی خط فک پایین خود بمالید، بعد در نور طبیعی ببینید که آیا هنوز خط آرایشی دیده می شود یا نه؟ اگر رنگ درست را انتخاب کرده باشید خطی نباید مانده باشد.

کدام کرم پودر مناسب است ؟


به دنبال کرم پودری باشید که یک درجه از رنگ پوست شما روشن تر باشد و بعد از این تکنیک های آرایشی برای پنهان کردن نقاط ضعف صورتتان استفاده کنید. این ماده آرایشی مهم ترین وسیله آرایشی در کیف شماست. با استفاده از یک کرم پودر خوب (کانسیلر) براحتی می توانید جوش ها و لکه های پوستیتان را بپوشانید. البته کرم پودر خوب براحتی پیدا نمی شود. این ماده آرایشی می تواند سریع صورت شما را روشن کرده و به پوست شما شادابی و طراوت خاصی دهد- مخصوصا زمانیکه در چهره شما آثار بی خوابی دیده میشود یک کرم پودر خوب می تواند چهره خسته شما را به یک صورت شاداب تبدیل کند.

زدن حرفه ای کرم پودر برای طبیعی به نظر رسیدن آن


کرم پودر را با اسفنج یا انگشت روی پوست به آرامی بمالید، تا پوست شما روشن شده و در عین حال طبیعی به نظر برسد. بهتر است دهانتان را هنگام استفاده از کرم پودر باز نگه دارید تا ناحیه گردن شما در معرض دید باشد و خط مشخص فک شما از بین برود. بعد از اتمام آرایش هم یک دستمال کاغذی را به آرامی روی صورتتان بمالید. این کار باعث می شود مواد آرایشی روی پوست یکنواخت تر شده و در عین حال صورت شما طبیعی تر به نظر برسد.

با زدن برس در پن کک و پخش کردن آن روی صورت به صورت حرکات مدور هماهنگی کرم پودر را ایجاد کنید. نگران ماتی جلای چهره تان نباشید. کرم پودر را با نوک انگشت یا اسفنج آرایشی بمالید تا پوستتان درخشان و طبیعی جلوه کند. پس از اتمام کار با یک دستمال روی صورتتان بزنید تا اضافه های پن کیک را از روی آن بردارد و درخشش لازم به چهره تان داده شود.

هنگام زدن کرم پودر دهانتان را باز کنید تا قسمت گردن قشنگ آرایش شود و خطی باقی نماند. دو رنگ کرم پودر را همیشه دم دست داشته باشید. یکی برای زمستان و دیگری برای تابستان. اغلب ماه های سال اگر این دو رنگ را با هم مخلوط کنید هماهنگی بسیار زیبایی به دست می آید. پس از اتمام آرایش، یک تکه پارچه را روی صورتتان بزنید که هم آخرین پوشش را تکمیل کنید و هم نرمشی به ظاهرتان داده باشید.
advertising