روشن کردن رنگ موها با دارچین

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 97/10/15
روشن کردن رنگ موها با دارچین

با دارچین موهایتان را روشن کنید


همانطور که می دانید روشن کردن مداوم موها با مواد شیمیایی موجب ریزش و شکستگی موها می شود اما دارچین واقعا محصول طبیعی و جادویی برای روشن کردن موهاست که بدون نگرانی می توانید از آن استفاده کنید. آیا تمایل به هایلایت کردن موها یا به کل روشن کردن آنها دارید اما اغلب به علت آسیب به مو از این کار صرف نظرمیکنید؟ در این مطلب به شما توضیح می دهیم که چگونه با دارچین موهای روشن تری داشته باشید.

قبل از هر چیز باید بگوییم این روش هیچگونه ضرری ندارد موها را خشن و دچار ریزش نمی کندبلکه باعث نرمی و درخشندگی آن می شود چون محصول طبیعی است تغییرات خیلی شدیدی ایجاد نمی کند و آسان مصرف است.

مرطوب کردن موها با دارچین


داخل کاسه ای دو فنجان آب و 3 قاشق غذاخوری پودر دارچین بریزید.اجازه دهید تا بجوشد در حدی که مواد نصف شود.وقتی سرد شد داخل بطری اسپری بریزید و قبل و بعد از شستشو روی مواسپری کنید به این روش موها علاوه بر نرمی به مرور روشن تر می شوند.

روش رنگ کردن موها با دارچین


مقداری دارچین را با آب ترکیب تا خمیری بدست بیاید.مقدار نرم کننده به آن اضافه وروی سر ماسک کنید.این ترکیب را روی کل مو بمالید و کلاه مخصوص رنگ روی سرتان قرار دهید .بعداز 6 ساعت موها را بشویید و از موهای روشن و درخشان خود لذت ببرید.

advertising