آموزش تصویری و کامل مش کردن و هایلایت مو با کلاه

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 97/10/13
آموزش تصویری و کامل مش کردن و هایلایت مو با کلاهمش کردن مو با کلاه یکی از روش های پرطرفدار برای مش کردن موها است که در این مطلب آموزش کامل آن را به شما میگوییم. برای مش کردن مو روش های مختلفی وجود دارد که یکی از رایج ترین آن ها مش کردن مو با کلاه است،

مراحل روش مش و هایلایت کردن مو با کلاه


- اولین کاری که باید انجام دهید این است که موها را به خوبی شانه کنید تا اگر گره ای هست باز شود، موهای گره خورده از سوراخ کلاه بیرون نمی آید و دردناک خواهد بود.
- موهایتان هرگز نباید خیس یا نم دار باشند حتما موهایتان را کاملا خشک کنید زیرا موهای خیس به سختی از سوراخ کلاه بیرون می آید مخصوصا اگر موهای بلندی دارید بهتر است آن ها را کمی کوتاه کنید.
آموزش تصویری و کامل مش کردن و هایلایت مو با کلاه
- هنگام بیرون کشیدن موها با قلاب لازم نیست خیلی محکم قلاب را به داخل فرو ببرید زیرا این کار باعث میشود قلاب به پوست سر برخورد کند و ایجاد زخم کند.
- حالا موها را به اندازه دلخواه از کلاه خارج کنید و شروع کنید به آماده کردن مواد مش، پودر مش را با اکسیدان 12 درصد یا همان نمره 3 مخلوط میکنیم تا مواد ما یه حالت ماست مانند پیدا کند مواد نه باید زیاد سفت باشه نه شل .
- حالا زمان آن رسیده است که مواد را کاملا با دقت به موها بزنیم سپس باید روی موها رو با کلاه نایلونی بپوشانید یک حوله لازم دارید تا روی موها بگذارید، این کار باعث میشود موها گرم بماند و به پایه برسد.

- بعد از اینکه مو به پایه رسید ان ها را میشوریم البته نباید نرم کننده بزنید و بعد از گرفتن آب اضافی موها رنگساژ مورد نظر را میزنیم .
- بعد از گذشت مدت زمان حدودا یک ربع رنگساژ را از روی موها میشوریم و یک کاندیشنر به موها میزنیم سپس کلاه رو بیرون میاوریم و موها را خشک می کنیم.
advertising