عینک های بزرگ مناسب چه فرم صورتی هستند

مد و زیباییاکسسوری

- 97/09/01
عینک های بزرگ مناسب چه فرم صورتی هستند

عینک های بزرگ مناسب انواع فرم صورت


در انتخاب فریم عینک اندازه عمومی و افقی فریم، میزان گردی و یا مربع بودن شکل فریم و رنگ قسمت قدامی فریم اهمیت دارند. بمنظور سادگی بیشتر در بحث شکل های مختلف فریم، می توان آن را در دو مقوله مورد بررسی قرار داد: ابعاد فریم و اینکه آیا تاکید بیشتری بر قسمت بالا یا پایین فریم صورت گرفته است مثل فریم های با رنگ گرادیان عمودی و یا در تمامی قسمت های فریم تاکید یکسانی وجود دارد مثل فریم های با رنگ یکنواخت. این ملاحظات در ارتباط با درازا و پهنای صورت قرار می گیرد. چگونگی زاویه دار بودن و میزان گردی شکل فریم که در ارتباط با زاویه ها و میزان گردی صورت و چگونگی خط ابرو قرار می گیرد.

عینک های بزرگ مناسب صورت‌ های بیضی ( یا تخم مرغی شکل )


افرادی که صورت آنها بیضی شکل است می‌توانند از هر سایز عینکی که دوست دارند استفاده کنند . هم عینک‌های گرد و هم عینک‌های مربعی شکل برای صورت شما مناسب هستند تا جایی که موهای‌تان روی عینک را نپوشاند می‌توانید فریم عینک‌تان را بزرگ انتخاب کنید. نکات مهم در انتخاب عینک آفتابی
عینک های بزرگ مناسب چه فرم صورتی هستند

عینک های بزرگ مناسب صورت‌ های گرد


افرادی که صورت‌های گرد دارند نیز می‌توانند از عینک‌های بزرگ استفاده کنند اما باید در انتخاب شکل عینک‌شان دقت کنند. عینک‌های مربعی شکل برای صورت‌های گرد مناسب ترند اما اگر عینک‌های گرد را بیشتر می‌پسندید فریم‌هایی را انتخاب کنید که پل بزرگی دارند. مدل عینک آفتابی لوکس زنانه

عینک های بزرگ مناسب صورت‌ های چهار گوش یا صورت مربعی


عینک‌های بزرگ همیشه باید اولین انتخاب زنانی باشد که صورت‌های چهار گوش دارند . معمولا” عینک‌های گرد برای این صورت‌ها مناسب تر است زیرا استفاده از این نوع عینکها باعث می‌شود زوایای صورت شما کمتر حس شوند. تاثیر نور آفتاب روی پوست

عینک های بزرگ مناسب پیشانی‌ های پهن


چند مدل صورت مختلف از جمله صورت‌های مثلثی ، مربعی و قلبی شکل وجود دارد که پیشانی‌های پهنی دارند. معمولا” در این مدل صورت‌ها ، فاصله بین چشم‌ها زیاد است و فک‌ها کوچک و باریک هستند . استفاده از عینک‌های بزرگ باعث می‌شود این عدم تعادل بین بزرگی پیشانی و کوچک بودن فک بیشتر احساس شود و این نوع صورت‌ها کمی نامتناسب به نظر برسند.

انتخاب عینک مناسب بینی های بزرگ


در انتخاب عینک آفتابی برای بینی های بزرگ باید به سراغ مدل هایی بروید که توجه را به خود جلب می کنند. بهتر است بین شیشه های عینک و بینی کمی فاصله باشد، به همین دلیل مدل هایی با پل پایین تر برای افرادی با بینی بزرگ مناسب تر هستند. فریم های تیره، گوشه دار و شلوغ بینی را کوچک تر نشان می دهند. فراموش نکنید موارد دیگری مثل مدل مو و سایر اجزاء صورت هم در بزرگ یا کوچک تر نشان دادن بینی موثر هستند. در آخر به یاد داشته باشید که چهره شما همواره زیبا بوده و راهنمایی های فوق، تنها برای بهتر نشان دادن آن است.عینک آفتابی با پل پایین هرچه پل عینک بالاتر باشد، شیشه های عینک را به بینی نزدیک تر کرده و بینی را بزرگتر نشان می دهد. هنگام انتخاب عینک آفتابی برای بینی های بزرگ به سراغ مدل هایی با پل پایین تر بروید، زیرا در این مدل ها شیشه های عینک از هم فاصله داشته و بینی کوچک تر به نظر می رسد.

فریم های کشیده و عریض برای بینی های بزرگ


فریم هایی که شیشه های آن از هم فاصله دارد، بقیه اجزای صورت به خصوص بینی را کوچک تر نشان می دهند. هرچه عینک بزرگ تر باشد، بقیه اجزای صورت کوچک تر به نظر خواهند رسید.

عینک آفتابی بزرگ مربعی شکل برای بینی بزرگ


مدل های مربع یا مستطیل را امتحان کنید. فریم های گرد با ایجاد خطای دید سایز بینی را بزرگتر نشان می دهند. مدل های چهارگوش صورت را بهتر نشان داده و توجه را از بینی دور می کنند.

فریم های ضخیم تر بزرگ مناسب بینی های بزرگ


عینک آفتابی با فریم ضخیمهرچه فریم ضخیم تر و متراکم تر باشد، توجه را بیشتر به سوی خود جلب می کند؛ هم چنین نگاه بیننده را به سمت گوش ها می برد. برای کوچک تر نشان دادن بینی بزرگ، فریم های پلاستیکی، نسبت به انواع فلزی و باریک مناسب تر بوده و بیشتر به صورت می آیند.
advertising