انواع عطر و ادکلن هایی که زنانه و مردانه ندارند

مد و زیباییاکسسوری

- 98/06/05
انواع عطر و ادکلن هایی که زنانه و مردانه ندارندخانم ها و آقایان به رایحه عطر و ادکلنشان حساس هستند و دقت می کنند تا مبادا اشتباها عطر مردانه به جای عطر زنانه یا برعکس استفاده کنند. برخی از عطرها تنها زنانه و یا مردانه نیستند و با عنوان عطرهای مردانه زنانه در بازار شناخته می شوند. این عطرها برای همه زن یا مرد قابل استفاده هستند.

اگر دنبال رایحه مشکی و تلخ هستید و یا از بوهای میوه ای و تازه خوشتان می آید می توانید یکی از این عطرهای معرفی شده در این مطلب را انتخاب کنید زیرا عطرهای مشترک همه ی این ویژگی ها را دارا هستند.

بهترین عطرهای مردانه و زنانه با رایحه های سرد و گرم



Michael Kors For Men مایکل کورس فور من


مایکل کورس یک طراح مد آمریکایی است که به دلیل مجموعه ی لباس های زنانه اش معروف می باشد. او به تدریج به طراحی لباس برای آقایان و تولید کفش و جین ساعت و کیف نیز پرداخت. او در سال 2000 با معرفی عطر مایکل کورس زنانه به دنیای عطر و اکلن وارد گردید و در صنعت عطر و ادکلن موفقیت خود را ثبت نمود. اگر فکر می کردید که مایکل کورس فقط عطر برای خانم ها در بازار دارد اشتباه می کنید زیرا این عطر نسخه مردانه نیز دارد. اما به دلیل سنگین بودن برای استفاده روزانه مناسب نیست. نت های اولیه این عطر ترنج، گشنیز، رازیانه، فلفل سیاه، آویشن و رزین و نت های میانی مریم گلی و جیر و نت های پایه مشک، چوب صندل و نعناع هندی می باشند.

Hugo Boss – Boss No 6 هوگو باس نامبر سیکس مردانه


یکی از عطرهایی که خانم ها و آقایان زیادی از آن استفاده می کنند عطر هوگو باس نامبر سیکس است. این برند به دلیل کلکسیون رایحه های بی نظیرش بسیار معروف است و از ترکیب رایحه مشک، روغن نعناع هندی و… تشکیل شده است که بسیار خوشبو می باشد.

Acqua Di Gio By Giorgio Armani آکوا دی جیو جورجیو آرمانی


این عطر مردانه با نت های تند ظریفش بسیار شامه نواز و ملایم است به طوریکه خانم ها نیز می توانند از این عطر ملایم آن استفاده نمایند. این عطر دارای نت های شمعدانی، رزماری، نعناع هندی و ترنج است که شما با تنها یکبار استفاده از این عطر ، طرفدار آن خواهید شد چرا که اعتماد به نفس شما را بالا می برد.

1Million By Paco Rabanne وان میلیون بای پاکو رابان


این عطر را می توانید با خیال راحت در مناسبت های رسمی و غیررسمی استفاده کنید تا دیگران به خاطر عطر دل انگیز آن جذب شما شوند . قالب این عطر به شکل شمش طلا و بسیار زیبا است.

انواع عطر و ادکلن هایی که زنانه و مردانه ندارند

Artisan by John Varvatos جان وارواتوس آرتیسان


این عطر رایحه ملایم و طبیعی دارد و بسیار ماندگار است و برای تابستان عطر بسیار مناسبی می باشد.

ادوپرفیوم سوپر سدار از Byredo


این عطر بوی بسیار گرم و نرم و چوبی در عین حال شیرینی دارد که برای خانم ها و آقایان بسیار مناسب است.

عطر باسیل اند نرولی از جو مالون لندن


عطری که برای همه افراد مناسب است و بسیار جذاب و برای روزهای تابستانی بسیار مناسب است.

ادوپرفیوم وارم کاتن از کلین ریزرو


این عطر بسیار دلپذیر است و به شما اجازه می دهد بوی لباس های تازه شسته شده و اتو شده را در طول روز همراه خود داشته باشید و دیگران را به سمت شما جذب می کند.

ادوپرفیوم لُ آمبره دانلِ از دیپتیک


این عطر که به انگلیسی Shadow in Water نامیده می شود، بویی غنی، عمیق و چوبی دارد که به شدت دیگران را جذب شما می کند.

ادوتویلت سی کی وان از کالوین کلاین


این عطر مشترک بین خانم ها و آقایان بسیار سبک، ترو تازه و جذاب است و دارای ترکیبی از نت های برگاموت، یاسمن و عنبر می باشد.

ادوتویلت وتیور از گرلن


وتیور یک ادوتویلت چوبی و تند است که مردانه به نظر می رسد اما هر دو جنس می توانند از آن استفاده کنند.

عطر مولکول 01 از اسنتریک مولکولز


یکی از جذاب ترین عطرهای موجود در بازار این عطر است که حاوی تنها یک ماده می باشد.
advertising