چند نکته در هنگام خرید دستبند

مد و زیباییاکسسوری

- 98/05/21
چند نکته در هنگام خرید دستبندهنگام خرید این اکسسوری مواردی وجود دارد که باید به آن ها حتما توجه کنید تا در انتخاب خود اشتباه نکنید.

- چه زمانی و به چه مناسبتی می خواهید از دستبند استفاده کنید.
- دقت کنید با کدام لباس می خواهید دستبند را ست کنید
- آیا وقتی می خواهید از دستبند استفاده کنید باید کار خاص دیگری نیز انجام دهید. ( به عنوان مثال اگر شاغل هستید و باید سر کار تایپ نیز انجام دهید بهتر است از دست بند هایی که آویز ندارند استفاده کنید)
- انواع دستبند (زنجیر، تسبیحی، چرمی، مروارید …) را هنگام خرید در نظر بگیرید.
- همانطور که برای خرید لباس باید فرم اندام را در نظر داشته باشیم، برای خرید زیورآلات و جواهرات نیز شکل و فرم اندام و دست مهم است. مطمئنا دستبند بزرگ برای دستان ظریف و کوچک مناسب نیست.
- هنگام خرید دستبند مواردی وجود دارد که باید به آن ها حتما توجه کنید تا در انتخاب دستبند مناسب اشتباه نکنید.
- چه زمانی و به چه مناسبتی می خواهید از دستبند استفاده کنید.
- با کدام لباس ها می خواهید دستبند را ست کنید
- آیا وقتی می خواهید از دستبند استفاده کنید باید کار خاص دیگری نیز انجام دهید یا خیر. ( به عنوان مثال اگر شاغل هستید و باید سر کار تایپ نیز انجام دهید بهتر است از دستبند هایی که آویز ندارند استفاده کنید)

موارد اشاره شده در بالا همگی در انتخاب دستبند مناسب تاثیر گذار هستند و نمی توان یک دستبند را برای همه مناسب دانست. توجه داشته باشید که دستبند از جمله زیورآلاتی محسوب می شود که بهتر است از انواع مختلف آن در گنجه ی زیورآلات خود داشته باشید تا بر اساس شرایط و موقعیت های مختلف دستبند مناسب را انتخاب و استفاده کنید.
advertising