5 تا از بهترین برندهای ساعت مچی

مد و زیباییاکسسوری

- 98/05/15
5 تا از بهترین برندهای ساعت مچی

ساعت مچی Bermont


برمونت یکی از لوکس ترین و بهترین ساعت سازان جهان محسوب می شود. این شرکت انگلیسی در سال 2002 توسط دو برادر به نام های گیلز و نیک و با تمرکز بر مدل های مکانیکی ساعت، شهرت جهانی یافت. این ساعت ها با منحنی های کلاسیک و ظاهر متناسبی که دارند، خصوصیات لوکس این برند را به خوبی منعکس می کنند.

ساعت مچی Chopard


لوکس ترین برندهای ساعت مچی در جهان شوپارد، یک شرکت سوئیسی سازنده ساعت، جواهرات و لوازم جانبی لوکس است که در سال ۱۸۶۰ توسط لویی اولیس شوپارد تاسیس شده است. شوپارد در سن ۲۴ سالگی کار خود را با تولید ساعت جیبی دقیق کورنومتر شروع کرد. امروزه تولیدات این شرکت در ۱۲۴ کشور و همچنین از طریق ۱۲ نمایندگی فروش مستقیم و ۱۲۰ فروشگاه معتبر در بیشتر نقاط جهان پخش می‌شود.

ساعت مچیVacheron Constantinv


یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان ساعت های لوکس در جهان، واشرون کنستانتین است. این شرکت توسط جین مارک واشرون در سال 1755 در سوئیس تاسیس شد. ساعت های واشرون کنستانتین، که عضوی از گروه برمونت می باشند، با سبک سنتی خاص خود از دیگر ساعت ها متمایزند. گفته شده که ناپلئون بناپارت، هری ترومن و پیوس نهم این برند ساعت را به دست می کردند.

ساعت مچی Omega


امگا شرکت ساعت ‌سازی سوئیسی است. مرکز این شرکت در شهر بین، سوئیس، قرار دارد. شرکت امگا هم ‌اکنون جزو گروه سواچ محسوب می‌شود. ارتش هوایی سلطنتی بریتانیا در سال ۱۹۱۷ و همچنین ارتش ایالات متحده آمریکا در سال ۱۹۱۸ رسما از ساعت‌های امگا در رزمایش‌ها و نبردهای خود استفاده می‌کردند. همچنین این برند در سال ۱۹۶۹ توسط ناسا به عنوان اولین ساعت برای حضور در ماه برگزیده شد. از سال ۱۹۳۲ تنها از ساعت‌های امگا در بازی‌های المپیک استفاده می‌شود. این ساعت از سال ۱۹۹۵ به فیلم‌ها راه یافته و از این سال به بعد در سری فیلم‌های جیمز باند مورد استفاده قرار گرفته است.

ساعت مچی Rolex


رولکس یک شرکت ساعت ‌سازی سوئیسی است. ساعت‌های رولکس از اعتبار و شهرت زیادی نزد مردم جهان برخوردارند. رولکس با فاصله‌ای زیاد نسبت به دیگر شرکت‌ها، بزرگ‌ترین برند ساعت‌های تک لوکس به ‌شمار می‌رود. میزان تولید این شرکت در حدود ۲۰۰۰ ساعت در روز و درآمد آن در حدود ۳ میلیارد دلار در سال است. در رتبه بندی قدرتمندترین برندهای دنیا در سال ۲۰۱۲ که توسط فوربس انجام شده، کمپانی رولکس در رتبه ۵۷ قرار گرفت.
advertising