5 اکسسوری مردانه که هر مردی نیاز دارد

مد و زیباییاکسسوری

- 97/12/11
5 اکسسوری مردانه که هر مردی نیاز دارداگر از میان تمام اکسسوری ها تنها حق استفاده از 7 اکسسوری مردانه را داشته باشید کدام را انتخاب می کنید؟ اصلا چرا باید از اکسسوری استفاده کرد؟
5 اکسسوری مردانه که هر مردی نیاز دارد
هر مرد شیک و جذابی می داند که در استایل هر کس جزئیات بسیار مهم است و اکسسوری مردانه این جزئیات را به لباس اضافه می کند. شما ممکن است یک کت و شلوار آبی با یک پیراهن سفید بپوشید و دیگران هم ممکن است همان کت و شلوار آبی با پیراهن سفید را بر تن کنند. تنها چیزی که شما را از دیگران متمایز می کند انتخاب درست اکسسوری است. با ما همراه باشید تا بدانید به چه چیزی نیاز دارید.

ساعت


یکی از بهترین اکسسوری های مردانه ساعت است. چه ساعت های فلزی و چه ساعت های چرمی همه انتخاب مناسبی هستند و شما با تنوع بسیار زیادی برای انتخاب روبرو هستید. هر چه که برمی گزینید خوب است اما به یاد داشته باشید که حتما باید دست کم یک ساعت در کمد تان داشته باشید. با داشتن یک ساعت خوب جذابیت بیشتری خواهید داشت. بهتر است هنگام انتخاب ساعت به مکانی که می خواهید از آن استفاده کنید بیندیشید. به طور مثال یک ساعت سنگین و گران قیمت مناسب کار در ساختمان نیست. در این مواقع باید از یک ساعت سبک و روزانه استفاده نمایید. اگر مچ دستتان به ساعت انداختن عادت دارد سعی کنید روی یک ساعت خوب سرمایه گذاری نمایید.

دستمال جیبی


این اکسسوری مردانه می تواند به استایل شما رنگ، بافت یا طرح متفاوتی ببخشد و در واقع اگر یک دست لباس ساده بر تن دارید این دستمال کوچک می تواند شما را از یکنواختی نجات دهد. معمولا با کت و شلوار ست می شود زیرا اکثر کت و شلوارها طرح و رنگ ساده ای دارند و این دستمال جیبی جلوه زیباتری به آن ها می دهد. این دستمال ها قیمت مناسبی دارند و شما می توانید چند رنگ و طرح مختلف را تهیه کرده و در کمدتان نگه دارید.

کیف چرم


اهمیت این اکسسوری مردانه را دست کم نگیرید. ممکن است شما هم مردان زیادی را مشاهده کرده باشید که لباس های بسیار شیکی بر تن دارند اما برای حمل وسایلشان از یک کوله پشتی استفاده می کنند و این حسابی آنها را بد ریخت کرده است. خرید یک کیف چرمی هم استایل تان را کامل می کند و هم برای جلوگیری از گم شدن وسایل روزانه تان مفید خواهد بود.

عینک آفتابی


حتی اگر در منطقه ای زندگی می کنید که هوا اکثرا ابری است باز هم برای تعطیلات، بر آمدن خورشید در زمستان و البته خوشتیپی بیشتر به یک عینک آفتابی نیاز دارید. توصیه می کنیم که کمی بیشتر برای خرید یک عینک آفتابی هزینه کنید زیرا نیازی نیست در هر فصل عینک تان را تعویض کنید و می تواند مدت ها برای شما کار کند. یک عینک آفتابی خوب می تواند روی ظاهر شما تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد. حتی اگر از شب قبل کمی بی خوابی دارید می تواند چشمان خسته تان را بپوشاند.

جوراب شیک


این یک اکسسوری مردانه است که قطعا در کمد همه پیدا می شود اما هیچوقت جورابی که به پا می کنید را نادیده نگیرید. ممکن است کسانی را دیده باشید که یک دست کت و شلوار زیبا به تن دارند اما یک جوراب سفید ورزشی به پا کرده اند. هیچوقت این کار را نکنید زیرا ظاهر خوبی ندارد. جورابی که پای شماست سبک شما را به راحتی عیان می کند. سعی کنید چند جفت جوراب رنگی و چند جفت جوراب کلاسیک همیشه در کمدتان داشته باشید. بسیاری از اطرافیان شما سعی می کنند از جوراب هایتان پی به شخصیت شما ببرند پس حسابی در انتخاب آن دقت کنید.
advertising