شرکت تیونینگ گامبالا از نسخه پورشه 911 توربو خود رونمایی کرد

خودرواسپرت

- 97/10/22
شرکت تیونینگ گامبالا از نسخه پورشه 911 توربو خود رونمایی کردگمبالا یکی از تیونرهای مشهور محصولات پورشه است که برای جدیدترین پروژه خود پورشه 011 توربو را انتخاب کرده و قدرت آن را به شکل قابل توجهی افزایش داده است. این خودرو Gemballa GTR 8XX Evo-R نام دارد و تغییرات ظاهری زیادی را هم تجربه کرده است. گمبالا GTR 8XX Evo-R علاوه بر پیشرانه‌ای قوی‌تر دارای ظاهری خوفناک هم هست تا تغییرات ظاهری و باطنی آن هماهنگ گردد.
شرکت تیونینگ گامبالا از نسخه پورشه 911 توربو خود رونمایی کرد
با نصب این پکیج بیشینه قدرت تولیدی پیشرانه 3.8 لیتری توربوشارژ 911 به 807 اسب‌بخار و بیشینه گشتاور آن به 1098 نیوتن‌متر میرسد. این افزایش قدرت بسیار زیادی برای این خودرو محسوب می‌شود، چراکه نسخه استاندارد 911 توربو قادر به تولید بیشنیه قدرت 572 اسب‌بخار و بیشینه گشتاور 700 نیوتن‌متر است. حتی پورشه 911 GT2 RS هم وقتی مقایسه می‌کنیم، نسبت به این نسخه تیون شده بسیار ضعیف‌تر است. چراکه این نسخه هم نهایتا قادر به تولید بیشینه قدرت 690 اسب‌بخار و بیشینه گشتاور 750 نیوتن‌متر است. بنابراین مشخص است که این کیت تقویتی روی 911 توربو معجزه می‌کند.این تیونر ادعا می‌کند پکیج موردبحث باعث می‌شود شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت موشک پورشه به 2.38 ثانیه برسد و رسیدن به سرعت 200 کیلومتر در ساعت نیز تنها به 7.5 ثانیه زمان نیاز دارد. این کوپه‌ی آلمانی سقف سرعت 370 کیلومتر در ساعت را درمی‌نوردد. بد نیست بدانید مدل GT2 RS شتاب 2.8 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 340 کیلومتر در ساعتی دارد.

برای هماهنگی با چنین قدرتی، محصول گمبالا باید تغییراتی را هم در ظاهر تجربه می‌کرد. در نمای جلو کاپوت جدید با ورودی‌های هوا و نیز سپر جلو با 3 ورودی هوا دیده می‌شود و گلگیرهای جدید عرض بیشتری دارند به طوری که در جلو عرض خودرو را 30 میلی متر و در عقب 50 میلی متر افزایش داده است.کانال هوای بزرگ طراحی شده در پشت در عقب هم به بهبود آیرودینامیک این خودرو کمک زیادی خواهد کرد. برای قسمت عقب هم یک بال بزرگ و دیفیوزر جدید در این کیت وجود دارند. شرکت گمبالا بیان کرده که قطعات فیبرکربنی موجود در این پکیج را بنا به سفارش مشتری به صورت براق یا مات عرضه خواهد کرد.
advertising