نسخه اسپرت تویوتا سکویا TRD PRO رونمایی شد

خودروآفرود

- 97/11/22
نسخه اسپرت تویوتا سکویا TRD PRO رونمایی شدنسل دوم سکویا یک دهه است که در بازار حضور دارد اما بااین‌حال تویوتا هنوز قصد معرفی نسل جدید آن‌را نداشته و همچنان اقدام به به‌روزرسانی و ارتقاء نسخهٔ قدیمی می‌کند.تویوتا سکویا شاسی‌بلند بزرگ با سه ردیف صندلی است که حدود 20 سال در سبد محصولات تویوتا قرار دارد. سکویا چندان خودروی جوان‌پسندی نیست اما تویوتا در نمایشگاه خودروی شیکاگو از مدل اسپرت TRD سکویا رونمایی کرده است تا بتواند مشتریان بیشتری را جذب کند.مدل اسپرت تویوتا سکویا با نام سکویا TRD Pro به بازار عرضه خواهد شد و در بخش ظاهری از مشخصاتی همانند دیگر مدل‌های TRD تویوتا بهره‌مند است.
نسخه اسپرت تویوتا سکویا TRD PRO رونمایی شد
این در اصل نسخه‌ای تیونینگ شده از سکویا است که به تعلیق خشک‌تر با تنظیم ویژهٔ کمک‌فنرهای فاکس مجهز شده است. این تغییرات باید در مسیرهای خشن و آفرود سودمند باشندسکویا TRD Pro همچنین به جلوپنجرهٔ ویژه، چراغ‌های جلو و مه شکن‌های LED، صفحهٔ محافظ ویژهٔ جلو، ریل‌های روی سقف، رینگ‌های 18 اینچی BBS با لاستیک‌های 275 و سیستم اگزوز TRD هم مجهز شده است. خریداران می‌توانند برای این خودرو از بین چهار رنگ بیرونی مختلف شامل سبز ارتشی منحصربه‌فرد، سفید سوپر، مشکی متالیک نیمه‌شب و خاکستری متالیک مغناطیسی یکی را انتخاب کنند.

پیشرانه‌ی مورد استفاده در تویوتا سکویا به‌صورت استاندارد یک پیشرانه‌ی هشت سیلندر V شکل 5.7 لیتری است که381 اسب‌بخار قدرت و 600 نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. به‌صورت آپشن می‌توان سیستم اگزوز اسپرت TRD را برای سکویا سفارش داد که صدای بهتری تولید می‌کند. جعبه‌دنده‌ی مورد استفاده در تویوتا سکویا از نوع خودکار 6 سرعته است و توانایی یدک کشی نزدیک 4 تن را برای این خودرو فراهم می‌کند. این جعبه‌دنده دارای دو حالت رانندگی مخصوص یدک کشی و سیستم کنترل حرکات تریلر نیز است.

این اس‌یووی سالخورده در داخل نیز از ویژگی‌های خاصی مثل صندلی‌های اسپرت، با روکش چرمی مشکی و دوخت قرمزرنگ، نشان TRD Pro و کف‌پوش‌های چهارفصل برخوردار شده است. تجهیزات استاندارد این خودرو هم شامل سانروف برقی، تنظیم برقی هشت جهته صندلی راننده، سیستم صوتی پریمیوم، کنترل تهویه سه منطقه‌ای، نمایشگر هفت اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، کارپلی، اندروید اتو، آمازون الکسا، رادیو SiriusXM، بلوتوث، پورت USB، سیستم ورود بدون کلید هوشمند و استارت دکمه‌ای می‌شود.

همانند سایر مدل‌های تویوتا سکویا، مدل TRD Pro نیز به پکیج ایمنی کاملی شامل سیستم پیشگیری از تصادف، سیستم تشخیص عابر پیاده، سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم رادار بین خطوط، کروز کنترل هوشمند و چراغ‌های هوشمند مجهز است.سکویا TRD Pro مانند سایر خودروهای TRD به سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر ۸ اینچی لمسی مجهز شده است که از اپل کارپلی و اندروید اتو نیز پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که مدل استاندارد سکویا دارای نمایشگر ۷ اینچی با امکانات کمتر است
advertising