فال پی ام سی این هفته از شنبه 13 اردیبهشت تا جمعه 19 اردیبهشت

خواندنیطالع بینی

- 99/02/13
فال پی ام سی این هفته از شنبه 13 اردیبهشت تا جمعه 19 اردیبهشت

فال هفتگی PMC متولدین فروردین:


دوستان خوبی دارید که در روزهای سخت و در تنگنا کمکتان می کنند کاری نکنید که این یاران ترکتان کنند و تنها شوید، بهتر است آنها را در جریان مشکل پیش آمده بگذارید و با آنها یک رنگ باشید همت کنید تا بر مشکل پیش آمده پیروز شوید. در مورد شخصی که دوستتان دارد خیلی سخت گیری می کنید و بهانه های بی دلیل می آورید.

فال هفتگی PMC متولدین اردیبهشت:


بدون آنکه متوجه باشید بیش از اندازه فخر فروشی می کنید و با طعنه و کنایه کارها را پیچیده تر می کنید، ممکن است اطرافیان را آزرده خاطر و از همراهی با خودتان پشیمان کنید شخصی شما را دوست دارد اما از بس با او بد خلقی کرده اید جرات نزدیک شدن به شما را ندارد مراقب رفتارتان باشید وگرنه پس گرفتن آنچه گفته اید کار سخت تری خواهد بود.

فال هفتگی PMC متولدین خرداد:


شما از خوبی چیزی کم ندارید و برای همین همه مجذوبتان می شوند پیمان یا قراردادی که بسته اید بسیار فرخنده است و روزگارتان بهتر می شود. لطف و محبت کسی دائم شامل حالتان می شود، قدردان باشید. کاری که در پیش دارید را رها نکنید و همچنان با پشتکار و تلاش ادامه دهید تا به ثمر بنشیند.

فال هفتگی PMC متولدین تیر:


در مورد موضوع مهمی که پیش آمده بهتر است جانب احتیاط و هوشیاری را از دست ندهید، هدیه ای می گیرید که باعث شادی شما می شود. پیشنهاد کاری جدیدی دریافت می کنید بهتر است در مورد آن بیشتر فکر کنید یا با دیگران هم مشورتی کنید، عنان کارها همه در دست های خودتان است خودتان را گم نکنید و نگران هم نباشید هیچ اتفاق بدی نخواهد افتاد.

فال هفتگی PMC متولدین مرداد:


وقت آن رسیده به رفتارتان بیشتر فکر کنید، این روزها از همه جا و همه کس نا امید شده اید، حتی همت بلندتان هم کارساز نشد. حسودان و رقیبان باعث گره در کارهای شما شده اند. شیفته زرق و برق دنیا نباشید، توجه‌تان به داشته هایتان باشد مادی و معنوی گره از کارتان باز می شود مدتی از همه دوری کنید.

فال هفتگی PMC متولدین شهریور:


نیتی دارید که مبارک است پس صبور باشید. مسافرتی به شما پیشنهاد می شود ولی انجام نمی گیرد. از غرور و خودخواهی به جایی راه نمی برید فروتنی و مهربانی کلید حل مشکلاتتان است، با او صادق باشید. بهتر است از دیگران دلجویی کنید مشکل بزرگ زندگی‌تان را به تکه های کوچک تقسیم کنید تا حل آن برایتان آسان شود.

فال هفتگی PMC متولدین مهر:


به ثروتی که دارید تکیه کنید اما به آن مغرور نشوید کاری شایسته انجام دهید دلتان را صاف کنید. بخت با شما یار است بیش از اندازه زندگی را سخت می گیرید و این روزها از هر چیزی دلخور و عصبانی می شوید این رفتار برازنده شما نیست و فقط دیگران را بیهوده به شک می اندازید کمی با مهربانی و حوصله عمل کنید.

فال هفتگی PMC متولدین آبان:


شخصی که در گذشته از او ضربه خورده اید برای عذر خواهی و طلب بخشش با شما تماس می گیرد، به حرفهایش خوب گوش دهید و حرف هایتان را بی رودربایستی به او بگویید و بعد اگر می توانید راهی بیابید تا او را ببخشید. ظاهر بین نباشید ظاهر انسانها و طرز زندگی‌شان نباید برای شما این همه مهم باشد، شما از این سوراخ قبلا گزیده شده اید.

فال هفتگی PMC متولدین آذر:


این روزها فکر می کنید تا حالا عمرتان را به هدر داده اید و این اواخر به همه چیز شک دارید دلتان را صاف کنید و از حالا به بعد فقط برای رضای خودتان به مردم خوبی کنید دیگران اگر جفا می کنند چیزی از خوبی شما کم نمی شود. بهتر است هر چه سریعتر موجبات رضایت پدر و مادرتان را فراهم کنید. مجبور می شوید به راه دوری بروید.

فال هفتگی PMC متولدین دی:


به دنبال کسی هستید که دیدار او فعلا میسر نیست شکایت نکنید، گر چه برای این دیدار بسیار تلاش کرده اید اما تاکنون موفقیتی به دست نیاورده اید مقدمات این ملاقات فعلا محیا نیست کاری را که مدتی است شروع کرده اید نیمه کاره رها نکنید. برای هر کاری باید مهارت پیدا کنید حتی برای شرکت در امتحان.

فال هفتگی PMC متولدین بهمن:


چیزی را از دست داده اید که بزودی دوباره آن را به دستش می آورید. شاد باشید به نیتتان می رسید و روزگار سعادت و نیک بختی شما فرا می رسید. بد خواهی و حسادت دیگران تاثیری در اراده شما نخواهد داشت. اعتماد به نفس خود را بیشتر کنید و عشق و محبت را سرلوحه کار خود قرار دهید. صبور باشید تا مقدمات کاری که منتظرش هستید فراهم شود.

فال هفتگی PMC متولدین اسفند:


جاى نگرانی وجود ندارد شما فردی زیرک و مورد توجه همگان هستید شما باور دارید که کار غیر ممکن وجود ندارد. دعای خیر پدر و مادرتان بدرقه راهتان هست. گام‌هایتان را متعادل کنید، شما گاهی خیلی تند می روید و گاهی خیلی کند و با این روش حوصله اطرافیان را سر می برید دست از نصیحت کردن بردارید بیهوده وقتتان را تلف می کنید.
advertising