ترکیب رنگ های جذاب برای لباس آقایان

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/12/20
ترکیب رنگ های جذاب برای لباس آقایانرنگ‌ ها در همه جا حرف اول را می‌زنند، این موضوع در مورد مد و فشن هم صادق است. به عنوان مثال، حتی اگر شما لباس هایی گران و زیبا به تن کنید، اما ترکیب رنگی که برای آن‌ها انتخاب کرده اید اشتباه باشد، تمام زحمت هایتان را به هدر داده اید؛ بنابراین انتخاب رنگ لباس از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه چند ترکیب رنگی زیبا را برای پاییز امسال برایتان آورده ایم که بر جذابیت تان خواهد افزود.
ترکیب رنگ های جذاب برای لباس آقایان

مشکی و سفید


دو رنگ مشکی و سفید به طور جداگانه همیشه طرفدار دارد، جدا از آن ترکیب این دو رنگ در کنار هم نیز جذابیت زیادی را به ظاهر افراد می‌بخشد. خوبی این ترکیب رنگی آن است که می‌توانید هم برای مراسم رسمی و هم غیر رسمی و کژوال به تن کنید. بهتر است که مشکی را به عنوان رنگ غالب در نظر بگیرید و رنگ سفید را به آن اضافه کنید. به عنوان مثال کت و شلوارتان مشکی باشد و پیراهن تان را سفید انتخاب کنید. یا حتی می‌توانید شلوارتان را مشکی بپوشید و کل بالاتنه تان را سفیدپوش کنید. از دیگر فواید این ترکیب بندی آن است که همیشه شیک است و هیچگاه از مد نمی‌افتد.

جیگری و سرمه ای


آیا تا به حال به ترکیب بندی رنگ‌های جیگری و سرمه‌ای فکر کرده اید؟ این دو رنگ از رنگ‌های محبوب فصل پاییز هستند. برای این فصل ما تونالیته‌های تیره‌تر این دو رنگ را به شما پیشنهاد می‌دهیم. اگر می‌خواهید رنگ دیگری را به این ترکیب رنگی اضافه کنید، از رنگ‌های خنثی کمک بگیرید، رنگ‌های مشکی.، سفید یا خاکستری می‌توانند انتخاب خوبی برایتان باشند. برای رنگ اکسسوری هایی، چون کیف و کفش تان بهتر است که از چرم قهوه‌ای روشن استفاده کنید تا در کنار این دو رنگ تیره، به زیبایی به چشم آید.

طوسی


اگر چه در فصل‌های گرم سال، پوشیدن رنگ‌های متضاد و جیغ مد شده بود، اما پاییز امسال تمایل طراحان مد به رنگ‌های خنثی، تیره و کدرتر بیشتر شده است، از این رو تیپ سر تا پا طوسی نیز می‌تواند چشمان زیادی را به سمت شما بچرخاند. برای این منظور، کافی ست که لباس‌هایی با تونالیته‌های مختلف طوسی را انتخاب و آن‌ها را با هم به تن کنید. برای تنوع، می‌توانید از جنس‌های مختلف لباس استفاده کنید. اگر تیپ تان اسپورت است، اسنیکر سفید و اگر استایل تان رسمی ست، کفش مشکی می‌تواند بهترین انتخاب برایتان باشد.

سفید و خاکی


اگر چه سفید رنگی برای روز‌های گرم سال است، اما همنشینی آن با خاکی می‌تواند برای فصلی، چون پاییز هم مناسب باشد. اگر از رنگ‌های بولد خسته شده اید و به دنبال استایلی مینیمالیست هستید، این ترکیب رنگی می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. اگر به دنبال رنگ دیگری برای اکسسوری هایتان مانند کفش، کیف، کراوات یا کمربند می‌گردید، رنک طوسی پیشنهاد ما به شماست. بهتر است که با این ترکیب بندی استایلی رسمی مانند کت و شلوار بزنید.

سبز و آبی


شاید شنیده باشید که سبز و آبی را نباید با هم به تن کرد، اما برای پاییز امسال، این دو رنگ تبدیل به ترند سال شده اند. اگر در تابستان از رنگ‌های روشن این دو رنگ استفاده می‌کردید، حال بهتر است که از تونالیته‌های تیره‌تر آن استفاده کنید. اگر می‌خواهید رنگ دیگری به این دو رنگ بیافزایید، ما رنگ‌های روشن‌تر را به شما پیشنهاد می‌دهیم تا کمی ظاهرتان را از تیرگی در آورد. این ترکیب رنگی بیشتر برای استایل رسمی مناسب است تا کژوال و اسپورت.
advertising